“Meget dejlig mad i høj kvalitet ”
Anmeldelse af Vecchio Mulino

Vecchio Mulino
Køkkener: Vinstue
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 4. april 2018 fra mobile enheder

Hyggelig, gammel butik hvor man også kan spise fx "Degustatione di Garfagnana" for 18 €, som er et hav af lækre små retter med alt muligt lækkert fra egnen. Slow food! Andrea er en hyggelig vært.

Dato for besøg: april 2018
Tak, LarsLyn

Anmeldt 20. juli 2017 fra mobile enheder

Fantastisk sted! Værd at køre for. Er man i området må man opleve dette sted. Fantastisk mad, skøn stemning og de sødeste mennesker. Snyd ikke dig selv for denne oplevelse!!!

Tak, Alexander D
Anmeldt 9. juli 2017 fra mobile enheder

Var herinde med en gruppe på 8, vi fik en masse små retter - alt smagte virkelig godt! Hertil god vin. Kan klart anbefales.

Tak, Stinna M
Anmeldt 9. juli 2017 fra mobile enheder

Lækkert spisested i Castelnuovo. Vi fik små italienske retter i høj kvalitet. Stedet er meget hyggeligt og værten er meget gæstfri. Kan helt klart anbefales

Tak, PeterMarker8382
Anmeldt 6. juli 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med en fantastisk vært. Frokostmenuen var en lang række små retter af lokale specialiteter og salater. Meget lækkert og kan klart anbefales. Dertil et godt glas rødvin.

Butikken sælger også vin, olivenolie og charcuteri.

1  Tak, Lars S

Rejsende, der kiggede på Vecchio Mulino, kiggede også på

Pieve Fosciana, Province of Lucca

Har du været i Vecchio Mulino? Fortæl om dine oplevelser!