“Autentisk, idyllisk - ITALIENSK!”
Anmeldelse af Vecchio Mulino

Vecchio Mulino
Køkkener: Vinstue
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 20. juli 2017 fra mobile enheder

Fantastisk sted! Værd at køre for. Er man i området må man opleve dette sted. Fantastisk mad, skøn stemning og de sødeste mennesker. Snyd ikke dig selv for denne oplevelse!!!

Tak, Alexander D

Anmeldt 9. juli 2017 fra mobile enheder

Var herinde med en gruppe på 8, vi fik en masse små retter - alt smagte virkelig godt! Hertil god vin. Kan klart anbefales.

Tak, Stinna M
Anmeldt 9. juli 2017 fra mobile enheder

Lækkert spisested i Castelnuovo. Vi fik små italienske retter i høj kvalitet. Stedet er meget hyggeligt og værten er meget gæstfri. Kan helt klart anbefales

Tak, PeterMarker8382
Anmeldt 6. juli 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med en fantastisk vært. Frokostmenuen var en lang række små retter af lokale specialiteter og salater. Meget lækkert og kan klart anbefales. Dertil et godt glas rødvin.

Butikken sælger også vin, olivenolie og charcuteri.

1  Tak, Lars S
Anmeldt 10. august 2015

Alt på denne restaurant er lavet fra bunden af lokale råvarer og vi fik serveret en lang række Tapas størrelse portioner med husets vin til. Vi blev placeret i et lille hyggeligt og autentisk baglokale som også fungerer som vin og ostelager. God og venlig betjening og til rimelige priser.

Dato for besøg: august 2015
1  Tak, jpoulsendk

Rejsende, der kiggede på Vecchio Mulino, kiggede også på

Pieve Fosciana, Province of Lucca

Har du været i Vecchio Mulino? Fortæl om dine oplevelser!