“Fantastisk lækker mad”
Anmeldelse af Ban Rim Nam Restaurant

Ban Rim Nam Restaurant
Køkkener: Fisk og skaldyr, Thai
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Smukke omgivelser, venligt personale og super lækker mad.
Stedet ser ikke ud af meget men servere utroligt velsmagende autentisk thaimad til en fornuftig pris.
Bestemt et besøg værd!

Tak, annabirkn

Anmeldt 11. januar 2020 fra mobile enheder

Fantastisk restaurant efter en lang dag på vejen.
Maden er helt fin og til en super god pris.
Dejlig udsigt ud over vandet, med en frisk brise.

Tak, nickyrussell0
Anmeldt 16. december 2019

Vi kom her efter en lang dag med bådtur til små øer.
Det var en virkelig hyggelig oplevelse og lækker mad.
Da ejerne er muslimer serveres der ingen alkohol - men deres mocktails er rigtig gode.

Dato for besøg: december 2019
Tak, crave4it
Anmeldt 28. november 2018 fra mobile enheder

Jeg har spist på denne skønne restaurant 2 gange og maden var helt fantastisk begge gange, samt super service

Dato for besøg: november 2018
Tak, M97ZEmariak
Anmeldt 18. oktober 2018 fra mobile enheder

Familie med børn spiste her den 18.10.2018 vi fik en helt vildt god middag samt fantastisk service, dette sted skal besøges når man er på øen.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, jackief869

Rejsende, der kiggede på Ban Rim Nam Restaurant, kiggede også på

Ko Yao Yai, Phang Nga Province

Har du været i Ban Rim Nam Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!