ilannguaq h

Brasserie

Anmeldelse af Hotel Qaqortoq
1,0 ud af 5 boblerAnmeldt 5. okt. 2023
Spiste i deres brasserie, fik en club sandwich som var iskold, fik ellers brødet genopvarmet, men kommer tilbage igen iskold.. alt for dårligt.. absolut sidste gang jeg spiser her. Maden er ikke til at råbe hurra over.
Dato for ophold: oktober 2023
Værelsestip: Der er bedre steder i byen
1,0 ud af 5 boblerVærdi
2,0 ud af 5 boblerSted
1,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Få bonusser med One Key
55.5 km fra Hotel Qaqortoq
58.9 km fra Hotel Qaqortoq
Gratis parkering
Restaurant
Ipiutaq guest farm: gourmet food in the wilderness
21.6 km fra Hotel Qaqortoq
Ved stranden
Restaurant
Alongside Qaqortoq, now to find somwhere for a hot shower ��
Bar/lounge
58.7 km fra Hotel Qaqortoq
View from the harbor side
Vis flere hoteller i Qaqortoq
Anmeldt d. 8. maj 2022 fra mobile enheder

Dejligt hotel, rent pænt og moderne. Fantastisk udsigt fra værelser mod havnen. God morgenmad. Flot standard for byen - hvor der iøvrigt er flere gode spisesteder. Serviceniveauet er lige tilpas. Jeg kommer gerne igen. Maden i cafeen er måske ikke i top og denne gang var min madras lidt for blød, men det er småting

Værelsestip: Værelse mod havnen
Dato for ophold: maj 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Northernerdk
Anmeldt d. 31. december 2021

Har på gennemrejsr haft en overnatning i en af hotellejlighederne.
Meget centralt beliggende, lækkert, nyt, varmt. Der forefindes vaskemaskine og hårtørrer. Alt meget rent og lækkert.
Wifi fungerer upåklageligt..
Kunne fint bo her meget længere.
De bedste anbefslinger herfra.
Karen - Danmark

Dato for ophold: december 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, KarenS6225
Anmeldt d. 22. oktober 2021 fra mobile enheder

Pænt og lækkert hotel, hvor der altid er rent. God udsigt over havnen. Der er kort afstand til alt. Ring til hotellet, hvis du skal bruge transport. Alle værelser er pænt indrettet og med god kvalitet. Morgenmaden er rigtig godt. Oplevelsen af hotellet er over standard.

Værelsestip: Godt udsigtspunkt opnås i det høje fjeld til højre i forhold til når man kommer ud ax hovedindgangen.
Dato for ophold: oktober 2021
Tak, jans704
Anmeldt d. 8. august 2020 fra mobile enheder

Ankomst med besked om opgradering pga mange bookinger 👍 har fået dejlig værelse med eget køkken - ren luksus
Frokost var også rigtig godt og kan varmt anbefales
Den ene er brunch, og den anden er tre små burgere, sliders.
Kom gerne og spis på hotellet

Dato for ophold: august 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, PeterL405
Anmeldt d. 1. april 2020 fra mobile enheder

Dejligt service, personalet ved hvad de laver, ligemeget om man er i caféen, restauranten eller i receptionen.
Behagelige små værelser.
Caféen har en fantastisk menu, Især club sandwich
Dejligt morgenmad.

Dato for ophold: januar 2020