“Miniferie i skønne omgivelser.”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 4 websites mere!
Henne Mølle Å Badehotel
Vurderet som nr. 1 ud af 3 hoteller i Henne
Anmeldt 1. september 2017

Vi var "feriebørn" med tre overnatninger og kost. Dejlig, dejlig mad. Portionerne kunne dog godt være en anelse større, vi var ikke mætte den første dag. Værelserne var små og hyggelige, og man har fornemmelsen af at bo midt i den pragtfulde natur. Super god stemning, vi kommer gerne igen

• Overnattede: August 2017, rejste som par
Tak, annettebk
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 28. august 2017 fra mobile enheder

Hotellet har en fantastisk beliggenhed, hvis man er til natur og afslapning - det er vi.

Efter en lang tur langs stranden så vi frem til et godt måltid, men blev desværre skuffede. Maden smagte rigtig godt, men efter to retter var vi ikke mætte, da portionerne var beskedne. Hovedretten indeholdt maksimalt 100 gram kød. Prisniveauet taget i betragtning valgte vi ikke at bestille yderligere retter...

Ellers et dejligt ophold med hyggelige værelser og god morgenbuffet.

Overnattede: August 2017, rejste som par
Tak, ValoRep
Anmeldt 22. august 2017 fra mobile enheder

Det er ikke nogen stor oplevelse at spise her, vurderet ud fra de 4 frokost retter vi fik, fiskefileten var lagt varm på en kold tallerken så tallerkenen var våd af kondensvand det gjorde ikke noget godt for den i forvejen bløde filet. Tilhørende rugbrød var godt.
Bøffen var mere end gennemstegt og virkede som om den var stegt tidligere og så genopvarmet.
Vi reklamerede ikke i restauranten da vi jo var ude for at hygge os og ikke havde lyst til en diskussion.

Overnattede: August 2017
Tak, Per H
Anmeldt 20. august 2017 fra mobile enheder

En god oplevelse, ligger få hundrede meter til Vesterhavet. Ligger perfekt til en dejlig oplevelse. Lækker mad og gode værelser. Go morgenmad. Vi kan godt lide det meste var næsten økologisk både vin og portvin samt maden. Er nok mest til voksne og større børn. En dejlig gåtur ned til Vesterhavet og blive blæst godt igennem.

Overnattede: August 2017, rejste med familie
Tak, Birthe Gaarde M
Anmeldt 10. august 2017 fra mobile enheder

Vi har været her før, men for at spise en 2-3 retters aften menu og den gang var vi ikke 100% tilfreds så stedet skulle have en ny chance.
Den chance udnyttede personalet og køkkenet til fulde!! Havde gerne givet 6 stjerner.
Da vi ankom blev vi mødt af venlig og meget høfligt personale.

Vi bestilte Stjerneskud og Bakskuld med vin og special øl. Stjerneskudet var af fin størrelse fiskene, både den kogte og den stegte rødspætte var perfekt! Hvad angår Bakskuld så er det længe siden jeg har fået en, så perfekt stegt. Ganske enkelt perfekt! De hjemmelavede remulade det gode rugbrød og den lækre smør til brødet satte toppen på oplevelsen. Jeg nød en af de lokale special øl også en god oplevelse!
Vi sad i den lille stue nederst og nød stemningen og omgivelserne.
Efter frokosten var vi en tur ved stranden og endte med at komme tilbage for Kaffe og en super god æblekage som vi nød på terrassen.
Tror det er en god ide at bestille bord, og ikke bare køre ud og så tro at der er et bord fri heller ikke til frokost.
Kan anbefale at man får et bord ved vinduet får der er en fin udsigt. Skal jeg sætte et lille minus er det pladserne lige inden for døren i den nederste stue eller bordet ved døren til terrassen.

Vi kommer bestemt igen!

Overnattede: August 2017, rejste som par
Tak, 376jensl
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Henne
10.9 km væk
Henne Strand Ferie
Nr. 1 af 2 i Henne Strand
3 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Henne Mølle Å Badehotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Henne Mølle Å Badehotel

Adresse: Hennemølleåvej 6, Henne, Varde 6854, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Varde > Henne
Faciliteter:
Restaurant
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 3 hoteller i Henne
Prisområde: 1.049 kr.-1.599 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Henne Mølle Å Badehotel 3*
Antal værelser: 22
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Expedia, Booking.com og Priceline, så du med ro i sindet kan reservere på Henne Mølle Å Badehotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?