Anmeldt for 28. august 2017 fra mobile enheder

Hotellet har en fantastisk beliggenhed, hvis man er til natur og afslapning - det er vi.

Efter en lang tur langs stranden så vi frem til et godt måltid, men blev desværre skuffede. Maden smagte rigtig godt, men efter to retter var vi ikke mætte, da portionerne var beskedne. Hovedretten indeholdt maksimalt 100 gram kød. Prisniveauet taget i betragtning valgte vi ikke at bestille yderligere retter...

Ellers et dejligt ophold med hyggelige værelser og god morgenbuffet.

Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, ValoRep
Anmeldt for 22. august 2017 fra mobile enheder

Det er ikke nogen stor oplevelse at spise her, vurderet ud fra de 4 frokost retter vi fik, fiskefileten var lagt varm på en kold tallerken så tallerkenen var våd af kondensvand det gjorde ikke noget godt for den i forvejen bløde filet. Tilhørende rugbrød var godt.
Bøffen var mere end gennemstegt og virkede som om den var stegt tidligere og så genopvarmet.
Vi reklamerede ikke i restauranten da vi jo var ude for at hygge os og ikke havde lyst til en diskussion.

Overnattede: august 2017
1  Tak, Per H
Anmeldt for 20. august 2017 fra mobile enheder

En god oplevelse, ligger få hundrede meter til Vesterhavet. Ligger perfekt til en dejlig oplevelse. Lækker mad og gode værelser. Go morgenmad. Vi kan godt lide det meste var næsten økologisk både vin og portvin samt maden. Er nok mest til voksne og større børn. En dejlig gåtur ned til Vesterhavet og blive blæst godt igennem.

Overnattede: august 2017, rejste med familie
Tak, Birthe Gaarde M
Anmeldt for 10. august 2017 fra mobile enheder

Vi har været her før, men for at spise en 2-3 retters aften menu og den gang var vi ikke 100% tilfreds så stedet skulle have en ny chance.
Den chance udnyttede personalet og køkkenet til fulde!! Havde gerne givet 6 stjerner.
Da vi ankom blev vi mødt af venlig og meget høfligt personale.

Vi bestilte Stjerneskud og Bakskuld med vin og special øl. Stjerneskudet var af fin størrelse fiskene, både den kogte og den stegte rødspætte var perfekt! Hvad angår Bakskuld så er det længe siden jeg har fået en, så perfekt stegt. Ganske enkelt perfekt! De hjemmelavede remulade det gode rugbrød og den lækre smør til brødet satte toppen på oplevelsen. Jeg nød en af de lokale special øl også en god oplevelse!
Vi sad i den lille stue nederst og nød stemningen og omgivelserne.
Efter frokosten var vi en tur ved stranden og endte med at komme tilbage for Kaffe og en super god æblekage som vi nød på terrassen.
Tror det er en god ide at bestille bord, og ikke bare køre ud og så tro at der er et bord fri heller ikke til frokost.
Kan anbefale at man får et bord ved vinduet får der er en fin udsigt. Skal jeg sætte et lille minus er det pladserne lige inden for døren i den nederste stue eller bordet ved døren til terrassen.

Vi kommer bestemt igen!

Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, 376jensl
Anmeldt for 31. juli 2017 fra mobile enheder

Værelse 25 i læ for vejr og vind. Gode dyner og masser af gode vine og mad.
Stemningen er som altid, afslappet og du bestemmer selv hvor udhvilet du vil være når køre hjem igen, men der er ikke så meget andet at foretage sig udover at slappe af og blive forkælet.
Vi kommer igen igen!

Overnattede: juli 2017, rejste som par