“Skuffende betjening”

Henne Mølle Å Badehotel
nr. 5 af 10 Restauranter i Henne
Anmeldt 22. august 2018 fra mobile enheder

Vi havde forventet venlig betjening og god mad, men blev skuffet. Badehotellet har en fantastisk beliggenhed og værelset var i orden. Men husk at bestille et værelse på læsiden.
Selv om man bor på hotellet er det ikke sikkert der er et bord ledig til spisning, da der kommer gæster udefra. Vi fik 1 time til at at spise frokost i og der var ikke engang mulighed for at få en kop kaffe bagefter. Aftenmenuen levede slet ikke op til vores forventninger. Der var adskillige mangler og en tjener der bare mente at vi var meget uheldige. Morgenmaden var skrabet og med mange tomme fade kl 8•30.
Vi følte os ikke særligt velkomne. Især en af tjenerne trænger til et kursus i hvordan man modtager og kommunikerer med gæster, så de føler sig velkomne.

Tak, Hanne F

Anmeldt 25. juli 2018

Familien samlet igen i år på dette skønne Hotel. fantastisk smukke omgivelser, alt personale er fantastiske, god service både i Restaurant og på området, man føler sig velkommen,og der bliver kræset om en. Anbefaler stedet og kommer selvfølgelig igen.

1  Tak, leif j
Anmeldt 12. juli 2018

Helle Mølleå Badehotel har en fin beliggenhed, god mad og god betjening. Det er et problem, at man som hotelgæster ikke er sikret en plads i restauranten, og ikke er blevet oplyst om, at man skal reservere plads for at være sikker på få én. Vort værelse var meget lille og med sengen skubbet op i hjørnet. det var ikke optimalt. Hotellet kører med fast menu, og det er helt fint. vi var der to nætter og ville nok have spist et andet sted én af gangene, men vi ville gerne have kunnet vælge selv, hvilken gang. Nu måtte vi køre et andet sted hen for at spise den første aften, og fik så mulighed for plads i hotellets restaurant anden aften. Men det er et fundamentalt problem, at et hotel, som ligger isoleret ikke har plads til alle de hotelgæster, som måtteønske at spise der. Det bør afklares i forbindelse med reservationen.

Tak, Olav N
Anmeldt 4. juli 2018

Der er en skøn atmosfære i PH's gamle badehotel.
Vi kom 6 personer til en fødselsdagsmiddag.
Fiskehovedretten var fremragende, og desserten ligeså.
Det blev en fin aften med en god service.

1  Tak, LN1946
Anmeldt 22. maj 2018

Vi var 7 til frokost og fik alle god og veltilberedt mad samt meget venlig service i de smukkeste omgivelse - alle var meget tilfredse og kommer helt bestemt igen.

Tak, lonekhansen

Rejsende, der kiggede på Henne Mølle Å Badehotel, kiggede også på

Har du været i Henne Mølle Å Badehotel? Fortæl om dine oplevelser!