“Dejlig aften med mislyd”

Henne Mølle Å Badehotel
nr. 5 af 10 Restauranter i Henne
Anmeldt 18. maj 2018 fra mobile enheder

Fantastisk sted, ligger jo supergodt. Hyggelige lokaler MEN maden var ikke til UG. Først bestilte vi steaks, men man var “løbet tør” og havde ikke til alle fire. Så fik vi to og to andre ting. Dårlige steaks hvoraf den ene var rå,rødspætten var fin men var ikke gjort ren (vi spiser meget fisk og man renser en fisk inden den tilberedes). Betjeningen trænger til en opgradering måske et servicekursus. Vi overvejer lige om vi tør prøve igen. Kaspersen, Ringkøbing

3  Tak, Helle K

Anmeldt 5. maj 2018 fra mobile enheder

En lille perle. I læ bag klitterne, men et stenkast fra det vidunderlige Vesterhav. Den sødeste betjening og dejlig mad. Kommer bestemt tilbage!

Tak, Pggbblydc
Anmeldt 19. april 2018

Om ikke det smukkest beliggende badehotel i Danmark så tæt på, dejligt værelse - MEN maden i restauranten var desværre en total skuffelse. Vi valgte 2 retter ud af menuen. Fjordrejer med asparges og hollandaise - rejerne var brunlige og helt uden smag, jeg spurgte om det var fjordrejer - svaret var - JA det er det, de kommer fra Nordsøen (mon ikke det var hesterejer) ???

Hovedretten kalvefilet/jordskokker/squash, confiteret kartoffel og rødvinsSOVS. Kødet var hårdt og sejt og fyldt med sener og fedt - tror næppe det har været i nærheden af en kalvefilet, da tjeneren meget korrekt spurgte om det smagte os, måtte jeg sige nej desværre - svaret var at så kunne jeg skære det hårde, seje, sener og fedt væk og spise resten, det var derfor der var så meget kød på tallerkenen ?? der var 2 stykker. Kartoflen har knasende hård - ej ordentligt forarbejdet, squash marineret i en ekstrem syrlig (læs) sur marinade - uspiselig - jordskokken var så hvinende salt at den ej heller kunne indtages - sidste ingrediens på tallerkenen var SOVSEN - en grødagtig intetsigende sovs. Vi blev virkelig kede af det - også fordi stedet havde brugt de store armbevægelser da de fortalte om maden. Det andet par i restauranten som også fik kalvefilet måtte også kapitulere.

Morgenmaden fin - bortset fra at de blødkogte æg var iskoldt og ikke engang tæt på blødkogt, æggehviden stod ud i en stråle, da vi forsøgte at spise det.

Vi havde ud fra mange anbefalinger og stedets egen opreklamering sat næsen op efter en i det mindste almindelig jævn god standard.

Tak, 413ul
Anmeldt 11. april 2018 fra mobile enheder

En rigtig god oplevelse, 3 retter god mad og rigtig fin betjening, helt sikkert at vi kommer igen senere (med svoger måske )

Tak, POLLE6818
Anmeldt 23. marts 2018

Tjeneren gjorde meget ud af at fortælle, at mad og drikkelse var økologisk. Alle bestilte "stjerneskud" ( frokost ), der var OK, men så heller ikke mere. Hyggelig og intim krostue. Kort gåafstand til stranden.

Tak, Per B

Rejsende, der kiggede på Henne Mølle Å Badehotel, kiggede også på

Har du været i Henne Mølle Å Badehotel? Fortæl om dine oplevelser!