“Stor forventning - men meget trist madoplevelse”

Henne Mølle Å Badehotel
nr. 5 af 10 Restauranter i Henne
Anmeldt 19. april 2018

Om ikke det smukkest beliggende badehotel i Danmark så tæt på, dejligt værelse - MEN maden i restauranten var desværre en total skuffelse. Vi valgte 2 retter ud af menuen. Fjordrejer med asparges og hollandaise - rejerne var brunlige og helt uden smag, jeg spurgte om det var fjordrejer - svaret var - JA det er det, de kommer fra Nordsøen (mon ikke det var hesterejer) ???

Hovedretten kalvefilet/jordskokker/squash, confiteret kartoffel og rødvinsSOVS. Kødet var hårdt og sejt og fyldt med sener og fedt - tror næppe det har været i nærheden af en kalvefilet, da tjeneren meget korrekt spurgte om det smagte os, måtte jeg sige nej desværre - svaret var at så kunne jeg skære det hårde, seje, sener og fedt væk og spise resten, det var derfor der var så meget kød på tallerkenen ?? der var 2 stykker. Kartoflen har knasende hård - ej ordentligt forarbejdet, squash marineret i en ekstrem syrlig (læs) sur marinade - uspiselig - jordskokken var så hvinende salt at den ej heller kunne indtages - sidste ingrediens på tallerkenen var SOVSEN - en grødagtig intetsigende sovs. Vi blev virkelig kede af det - også fordi stedet havde brugt de store armbevægelser da de fortalte om maden. Det andet par i restauranten som også fik kalvefilet måtte også kapitulere.

Morgenmaden fin - bortset fra at de blødkogte æg var iskoldt og ikke engang tæt på blødkogt, æggehviden stod ud i en stråle, da vi forsøgte at spise det.

Vi havde ud fra mange anbefalinger og stedets egen opreklamering sat næsen op efter en i det mindste almindelig jævn god standard.

Tak, 413ul

Anmeldt 11. april 2018 fra mobile enheder

En rigtig god oplevelse, 3 retter god mad og rigtig fin betjening, helt sikkert at vi kommer igen senere (med svoger måske )

Tak, POLLE6818
Anmeldt 23. marts 2018

Tjeneren gjorde meget ud af at fortælle, at mad og drikkelse var økologisk. Alle bestilte "stjerneskud" ( frokost ), der var OK, men så heller ikke mere. Hyggelig og intim krostue. Kort gåafstand til stranden.

Tak, Per B
Anmeldt 16. marts 2018 fra mobile enheder

En fik enkel frokost i et fantastisk miljø. Utroligt hyggeligt og kanon god mad. God vejledning i valget af hvad vi skulle have. Det er tidligt på sæsonen men der helt styr på tingene.

Tak, Jan T
Anmeldt 27. oktober 2017 fra mobile enheder

Et dejligt lille sted. God betjening af kompetente og venlige folk. Omgivelserne er kreeret af PH, og det er selvfølgelig et plus. Vores frokost var traditionel, men god. Vi fik øl til. Det er kun på flaske, men de har til gengæld fint hjemmebrygget øl.

Tak, Olfred

Rejsende, der kiggede på Henne Mølle Å Badehotel, kiggede også på

Har du været i Henne Mølle Å Badehotel? Fortæl om dine oplevelser!