“Tak for sidst”

Henne Mølle Å Badehotel
nr. 5 af 10 Restauranter i Henne
Anmeldt 11. april 2018 fra mobile enheder

En rigtig god oplevelse, 3 retter god mad og rigtig fin betjening, helt sikkert at vi kommer igen senere (med svoger måske )

Tak, POLLE6818

Anmeldt 23. marts 2018

Tjeneren gjorde meget ud af at fortælle, at mad og drikkelse var økologisk. Alle bestilte "stjerneskud" ( frokost ), der var OK, men så heller ikke mere. Hyggelig og intim krostue. Kort gåafstand til stranden.

Tak, Per B
Anmeldt 16. marts 2018 fra mobile enheder

En fik enkel frokost i et fantastisk miljø. Utroligt hyggeligt og kanon god mad. God vejledning i valget af hvad vi skulle have. Det er tidligt på sæsonen men der helt styr på tingene.

Tak, Jan T
Anmeldt 27. oktober 2017 fra mobile enheder

Et dejligt lille sted. God betjening af kompetente og venlige folk. Omgivelserne er kreeret af PH, og det er selvfølgelig et plus. Vores frokost var traditionel, men god. Vi fik øl til. Det er kun på flaske, men de har til gengæld fint hjemmebrygget øl.

Tak, Olfred
Anmeldt 14. oktober 2017 fra mobile enheder

Ad 2,5 km grusvej, ankommer man til dette hyggelige badehotel, hvor dagens frokost blev indtaget. Trods lidt ventetid, blev vi ikke skuffet. I hvert fald ikke over maden. Det var super lækkert. Betjeningen vælger vi at holde udenfor bedømmelse. Den var absolut intetsigende. Flere gæster måtte rejse sig flere gang for at be om ekstra smør, brød og drikkevarer. Det blev hverken sagt velkommen, spurgt om vi manglede noget, og alt var tilfredsstillende eller sagt pænt “farvel og tak for besøget”... Tænker at det fine sted desværre går glip af omsætning, når personalet blot er til stede.

1  Tak, Betinaovergaard

Rejsende, der kiggede på Henne Mølle Å Badehotel, kiggede også på

Har du været i Henne Mølle Å Badehotel? Fortæl om dine oplevelser!