“Velsmagende og velanrettede retter med den smukkeste havudsigt”
Anmeldelse af Cafe Stranden

Cafe Stranden
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi var en familie på seks personer der både besøgte restauranten til frokost og et par dage senere til middag. Vi fik smagt os igennem de fleste retter på menu kortet og alle retter var meget flot anrettet og særdeles velsmagende. Priserne er rimelig kvaliteten taget i betragtning. Om aftenen med den smukkeste udsigt til solnedgangen over Vesterhavet. Yderst sympatisk betjening. Mad og drikkevarer bestilles i baren og det fungerer. Kun selskaber på minimum 8 personer kan bestille, men som vi blev lovet da vi forsøgte at bestille bord, skulle de nok hurtigt finde et bord til os…og det gjorde de selv om der var forrygende travlt.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, gastrosteen

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Tag ud og sæt dig og nyd det Danske vejr og skøn mad - fin service og fin selv betjening hvor man selv bestiller betaler og venter på at få sin mad serveret

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, 616piaf
Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Vi havde bestilt skaldyrsfad til to og mændene valgte ribeye.
Super lækkert mad.
Beliggenheden er i en klasse for sig selv.
Helt i særklasse var dog betjeningen - alle unge mennesker, som alle virkede til at elske deres job. De var utrolig opmærksomme og havde hele tiden tid til en frisk bemærkning, på trods af enorm travlhed.
Så tillykke til arbejdsgiveren, med de medarbejdere, sjældent at se unge og dedikerede tjenere⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dato for besøg: juni 2021
Tak, LeneOL
Anmeldt 11. juli 2021 fra mobile enheder

Ud fra tesen om at god beliggenhed går ud over kvaliteten af maden, går Café Stranden imod denne tese.
Super gode burgere og pommes frites.
Fantastisk udsigt.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Steen N
Anmeldt 27. maj 2021

Vi har i dag været på besøg på Cafe Stranden. Vi blev venlig taget imod ved vores ankomst. Ventetiden var kort, maden var super super lækker, men friske råvare, lækker tilberedning og god servering. Og udover det er placeringen helt suveræn. Sejt og venligt personale.
Kan kun anbefales.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, 408pettera

Rejsende, der kiggede på Cafe Stranden, kiggede også på

Har du været i Cafe Stranden? Fortæl om dine oplevelser!