Mathilde S

Dejligt sted, skønt personale

Anmeldelse af Hotel SØMA Sisimiut
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 26. aug. 2021
Så hyggeligt og hjemligt sted med fine værelser, skøn beliggenhed og lækkert udendørs spaområde. Personalet på sømandshjemmet var exceptionelt søde og hjælpsomme og kom med egne erfaringer og gode tips til, hvad man kunne tage ud at opleve.
Endvidere er der tilknyttet et godt cafeteria med god mad hele dagen og meget høflig betjening.
Jeg glæder mig allerede til næste besøg.
Dato for ophold: august 2021
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Få bonusser med One Key
57.1 km fra Hotel SØMA Sisimiut
Bar/lounge
Vis flere hoteller i Sisimiut
Anmeldt d. 10. marts 2020

Sømandshjemmet i Sisimiut er et fantastisk dejligt sted med en god beliggenhed. Der er fine værelser, gode faciliteter (med bl.a. konferencerum, fitness), et godt cafeteria og en meget imødekommende og hjælpsomt personale! Et sted som jeg helt sikkert vil vende tilbage til, hvis jeg kommer til Sisimiut :)

Tak, MartinHaahr1984
Magnus Rejkjær Elleby, General Manager hos Hotel SØMA Sisimiut, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. august 2020

Hej Martin,

Tusinde tak for din fine anmeldelse. Du skal være velkommen til enhver tid :-)

Anmeldt d. 7. marts 2020 fra mobile enheder

Jeg boede på Sømandshjemmet i en lille uge, og jeg blev taget utrolig godt imod! Hvad end jeg måtte mangle, var der altid hjælp at finde, og det var rart, at personalet også havde tid til en snak og ikke bare rendte rundt i stress👌 Selve cafeteriet var også dejligt, maden solid og generelt var det et utrolig rart sted at være! Jeg glæder mig allerede til at kunne besøge det igen!

Tak, BenedikteSt

Hej Benedikte,

Tusinde tak for din anmeldelse, det er vi super glade for. Du skal være velkommen til enhver tid! :-)

Anmeldt d. 5. marts 2020

Et virkelig dejligt sted med super venligt personale og gode faciliteter. Stedet har rimelige priser og et godt cafeterie.
Derudover er det placeret, så der aldrig er langt til smuk natur!
Jeg vil helt sikkert anbefale at bo på sømandshjemmet, hvis du skal besøge Sisimiut!

Tak, 131marleneh

Hej Marlene,

Vi siger tusinde tak for din fine anmeldelse. Det er vi rigtigt glade for!
Du skal altid være velkommen tilbage til enhver tid :-)

Anmeldt d. 5. marts 2020 fra mobile enheder

Sømandshjemmet i Sisimiut er et rigtig hyggeligt sted med en mere hjemlig stemning end der normalt er på 3-stjernede hoteller. Maden er god, og personalet meget venlige og imødekommende. Kan varmt anbefales.

Tak, svendbaybay

Hej Svend,

Vi på Sømandshjemmet siger tusinde tak for de fine ord. Det glæder os.
Du skal naturligvis altid være velkommen til enhver tid :-)

Bedste Hilsner

Anmeldt d. 5. marts 2020 fra mobile enheder

Under mit besøg på hotellet i februar måned var personalet dejligt smilende og hjælpsomme med at finde på aktiviteter i byen. Hotellet havde kontakt med en til flere kuske, der arrangerede ture på hundeslæde. Det var en nem og utrolig flot oplevelse i naturen. Dejligt at kontakten blev formidlet for en og til rimelige priser.
Hotellet er hyggeligt, og jeg følte mig velkommen. Alt i alt et godt ophold.

Tak, jeppefm1

Hej Jeppe.

Mange tak for den fine anmeldelse. Det er vi super glade for at høre!
Du skal altid være velkommen tilbage :-)

Bedste Hilsner
Nukarleq Petersen