“Spændende seværdighed ”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Anmeldt for 28. juli 2017 fra mobile enheder

Selv om jeg ikke er særlig interesseret i krigstiden, så var dette en stor oplevelse med rigtig gode effekter

Tak, agnes05
Filtrér

Anmeldt for 11. september 2016

...spændende og interessant sted. Fuld af historie. Utroligt bygningsværk under jorden, ned i klippen. Historien EFTER 1945, om ejerens problemer mm. er også noget værd.

Tak, Jan W
Anmeldt for 29. august 2016

Tunnelen blev bygget under 2 verdenskrig efter besættelse af tyskerne bygget af deres fanger 1 km lang med forskellige mindre udstillingerne - meget imponerende
medbring en trøje der er koldt derinde

Tak, karin128
Anmeldt for 25. september 2015

Det er imponerende!!! Det er virkelig et besøg værd. Der er lagt stort arbejde med detaljer og information.

Tak, Oneleggedmamma
Anmeldt for 23. august 2015

Flot og barsk oplevelse. Mange gange at gå igennem. Giver rigtigt godt og gribende indtryk af hverdagen under krigen på jersey.

Tak, Jørgen R

Rejsende, der kiggede på Jersey War Tunnels - German Underground Hospital, kiggede også på

Har du været i Jersey War Tunnels - German Underground Hospital? Fortæl om dine oplevelser!