“Fin udsigt men for dyrt”

Coast Beach Club & Bistro
nr. 17 af 250 Restauranter i Chaweng
Køkkener: Pizza, Fisk og skaldyr, Thai
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 17. februar 2017

Dejlig udsigt men mega dyrt, 2 vand og lidt snack ca 400 kr...
Vi ville gerne have haft en sandwich men så skulle vi gå over til pool baren:-(

Dato for besøg: februar 2017
Tak, AndersAnd6000
Joe C, Quality Manager hos Coast Beach Club & Bistro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. februar 2017

Kære AndersAnd6000

Tak for bemærkningerne om vores menu og udsigt. tak også for at besøge vores pool bar.

Anmeldt 22. oktober 2016 fra mobile enheder

Beliggenhed udover det sædvanlige - både dag og aften.

Personalet er det sødeste og venligste på Koh Samui :-) De gjorde alt, hvad de kunne for at gøre besøget gennemført!

Virkelig hyggelig og afslappet atmosfære med udsigt og bølgeskvulp...

Tag hertil, hvis du er på Koh Samui

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, 867winnief
Joe C, Quality Manager hos Coast Beach Club & Bistro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. oktober 2016

Kære Winnie F.,
Tak for slutter sig til os og dele din positiv anmeldelse.
Vi er taknemmelige for din anbefaling og håber at byde dig velkommen igen snart.
Venlig hilsen,

Anmeldt 10. august 2016 fra mobile enheder

Ingen særlig kulinarisk oplevelse, maden var intet specielt, men ej heller dårlig. Betjeningen var god og opmærksom, uden a være for meget. Derfor 3 stjerner.

Dato for besøg: august 2016
Tak, LasseLoebenstein
Anmeldt 25. januar 2016 fra mobile enheder

Vi havde læst om stedet på Tripadvisor og havde lyst til at spise noget mere europæisk og lækkert mad. Og det fik vi skam også! Det var meget rart, hvis man er kørt lidt død i thaimad. Prisen er så også det højere! Stedet er meget stort, så stemningen var ikke særlig hyggelig da der var meget få mennesker. Og vi sad indenfor fordi det blæste ret meget. Men stedet er meget smukt og moderne indrettet. Tror der er flotteste at side udenfor, når der er lyst og man kan se havudsigten.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, Anne-Mette D
Joe C, Quality Manager hos Coast Beach Club & Bistro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. februar 2016

Kære Anne-Mette D,

Vi er glade for, at du har nydt vores restaurant og forberedt en positiv anmeldelse af din oplevelse.

Deres venlige feedback på vores mad og service er meget værdsat

Vi ser alle frem til at byde dig velkommen tilbage.

Anmeldt 10. juni 2015 fra mobile enheder

Vi besøgte coast, fordi vi ville have noget specielt og ekstra lækkert. Området er super hyggeligt og stilet og vi bliver mødt af venlig betjening. Lækkert at menuen er på iPad, så man får bedre overblik.
Vi bestiller 2 rib-eye, hvor den ene desværre var blevet stegt for meget. De er dog hurtige til at lave en ny og beklager med et smil. Maden var super lækker og af god kvalitet.

Alt i alt en rigtig god og anbefalingsværdig restaurant.

Dato for besøg: juni 2015
2  Tak, Nicky L
Joe C, Quality Manager hos Coast Beach Club & Bistro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juni 2015

Kære Krebinetkongen,

Hilsen til Danmark!
Vi er glad for du havde også en chance for at opleve kysten og nød det.
Vi håber du vil besøge igen næste Koh Samui ferie.

Rejsende, der kiggede på Coast Beach Club & Bistro, kiggede også på

Har du været i Coast Beach Club & Bistro? Fortæl om dine oplevelser!