“Det bedste pasta jeg har fået udenfor Italien”
Anmeldelse af Pasta House

Pasta House
nr. 11 af 251 Restauranter i Chaweng
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 10. september 2017

Rigtig høflig og venlig betjening. Et lille hyggeligt sted, rent og pænt. Det giver en fed effekt at kokken står i et åbent køkken midt i restauranten og tilbereder maden.
Vi besøgte stedet 3 gange på en uge, og fik blandt andet deres bruchetta'er og deres Creamy Chicken pasta. Både stedet og maden er bestemt et besøg værd. Stor anbefaling herfra!

Dato for besøg: august 2017
3  Tak, Thomas A

Anmeldt 12. april 2017 fra mobile enheder

Klart et besøg værd! Skøn frisk pasta, lækkert og rent sted, og søde folk der arbejdede der! Det helt var bare en god oplevelse

Dato for besøg: april 2017
3  Tak, tluchau
Anmeldt 25. marts 2017 fra mobile enheder

Rigtig venligt og imødekommende personale/kok. Effektiv service, og i fornuftig kvalitet.
Vi er tilfredse og vil anbefale stedet, hvis man har brug for et afbræk til ellers lækker thai mad...

Dato for besøg: marts 2017
2  Tak, Z2604FOdavidj
Anmeldt 11. marts 2017

Virkelig dejlig mad - helt sikkert et besøg værd :-) Deres bruchetta er virkelig skønne - hovedretterne vi fik var også helt i top :-)

Dato for besøg: februar 2017
3  Tak, lottepold
Anmeldt 25. februar 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte bruschetta som var nogle af de bedste vi havde fået.
Pastaretterne var også super fine og betjeningen var helt i top.
På grund af 4 stjerner og ikke 5 er på grund af det lille menukort. Der manglede et par kød retter. Ligeledes ville jeg hellere betale lidt mere for vinen og få lidt større glas som andre steder. Rødvinen blev serveret i stort hvidvins glas.
Deres desertere er helt kanon og er et most. Skal smages.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, godmadnu

Rejsende, der kiggede på Pasta House, kiggede også på

Har du været i Pasta House? Fortæl om dine oplevelser!