Anmeldt d. 12. august 2017

Tilbragte 8 nætter på hotellet i august 2017. Fantastisk beliggenhed direkte på Chaweng Beach. Alle værelser har udsigt til storslået park/have og med hel eller delvis havudsigt. Værelser på 1 eller 2 etage er at foretrække. Super morgenmad og fantastisk service. Et hotel vi gerne kommer tilbage til på et senere tidspunkt.

Værelsestip: Vælg værelser på 1. eller 2. etage som har bedre udsigt til have og strand.
  • Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, Reifling
Joe C, Quality Manager hos Centara Grand Beach Resort Samui, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. august 2017

Kære Reifling,
Tak for de venlige ord. Vi er glade for, at du havde en behagelig ferie og håber at byde dig velkommen.
Hilsen,
Joe

Anmeldt d. 16. juni 2017 fra mobile enheder

Kan varmt anbefales - hotellet ligger lige på stranden og lige ved bygaden med umådelig mange muligheder.
Storslået hotel med flotte værelser og fantastisk udsigt samt meget servicemindet personale.
Det er ferie på 1. Klasse!

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Tak, Janegiessing
Anmeldt d. 10. marts 2017

Lækkert hotel med alt hvad du måtte ønske. Personalet opfylder dine behov før du selv ved du har dem. Hyggelig by, med noget for en hver smag. God wifi, og gode fitness muligheder.
Hotellet kan klart anbefales

• Overnattede: marts 2017, rejste med familie
Tak, Frode2017dk
Joe C, Quality Manager hos Centara Grand Beach Resort Samui, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. marts 2017

Tak, fordi du har overnattet hos os. Vi sætter stor pris på din feedback!

Anmeldt d. 22. oktober 2016

Værelserne er dejlige, og faciliterne er super gode, virkelig dejlig pool area, i toppen af kransekagen er servicen er virkelig god, de tager virkelig hånd om alle gæster. Det var helt sikkert de bedste 3 overnatninger på min 28 dags tur til Thailand.

• Overnattede: oktober 2016, rejste med venner
Tak, Traveller8768768
Joe C, Quality Manager hos Centara Grand Beach Resort Samui, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. oktober 2016

Kære Alessandro S.,
Tak for at dele dine observationer. Det var en fornøjelse at betjene dig, og vi håber, at vi vil se dig igen snart.
Hilsen,
Joe

Anmeldt d. 7. april 2016 fra mobile enheder

Vi var utrolig glade for at bo der, da vi fik en fantastisk service også var stedet umiddelbart et af de lækreste steder på øen i henhold til udsagn fra både turister og lokale!
Lækker grøn have og dejlig udsigt til vandet! Husk at bestille ocean view!
Alt i alt, fantastisk sted at bo mens man er på Koh Samui!

Overnattede: marts 2016
Tak, RSangith S