Anmeldt d. 14. februar 2017

Fik vær på 2. Sal i hovedbygning. Betalte ekstra for en bungalow i haven. Store værelser, god rengøring, flink personale, super god morgenmad, skøn swimmingpools, gratis solsenge ved stranden. Der var urtolige høje bølger. Vender gerne tilbage, men vil straks bestille bungalow værelser.

Værelsestip: Bungalow i haven.
  • Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, ninna_martensen
Anmeldt d. 10. februar 2017

Dejlige hytter og meget venlig betjening , med god morgen mad og meget service minded personale .FLOT POOL OMRÅDE og meget dejlig Strand med liggestole og parasoller . Vedligeholder område og bygninger pænt .

• Overnattede: februar 2017, rejste som par
Tak, egeskov2014
Anmeldt d. 15. september 2016 fra mobile enheder

Besøgte dette hotel med 2 andre voksne par, meget impulsivt, da det regnede hele tiden, ved vores forrige destination.
Vi bookede kun to overnatninger, da vi ikke kendte til Koh Samui eller Chaweng Beach. Vi endte med at booke fem ekstra overnatninger.
Jeg havde min store datter med, og havde bestilt en ekstra opredning. Da vi tjekkede ind, blev opgraderet til et stort dobbelt rums bungalow i stedet for. Ved forlængelsen af bookningen, fik vi dobbelt rummet til samme lave pris.
Hotellets indgang ligger ved en travl gade, og strækker sig ned til stranden. Det er det bedste af to verdner: lækker strand og vand, med massage på stranden, og adgang direkte til bylivet om aftnen.
Vi fik god hjælp i receptionen til bookningen af bus, ture, dykning osv. ALT kunne lade sig gøre let og smertefrit..
Den eneste grund til at vi ikke blev på hotellet, var fordi vi ville se noget andet.

Overnattede: september 2016, rejste som par
2  Tak, Dupont67
Anmeldt d. 15. august 2016 fra mobile enheder

Jeg var vild med hotellet, og jeg boede der en uge. Værelserne er store, servicen er god, og hotellet ligger ud til en flot strand, hvor man blandt andet kan få thaimassage for 200 bath.
Hotellet ligger i gåafstand fra centrum af chaweng by, og der er massere af restauranter at finde udenfor hotellet. Der er også mulighed for at booke ture lige uden for hotellet.
Skønt sted til prisen.

Overnattede: august 2016
Tak, Sofie D
Anmeldt d. 31. juli 2016

Hotellet ligger ca 1 - 1,5 fra det absolutte centrum, men man knapt se forskel, da der - fra du træder ud af hotellet - er butikker og restauranter hele vejen derind. 7/11 er lige ved siden af. Vi havde booket 2 deluxe garden bungalowlejligheder (ialt kr 1600,- pr overnatning). Bungalow'en bestod af 2 selvstændige lejligheder men med en fælles terrasse. Lejligheden var pæn, ren og fornuftig størrelse,,og med 30 m. til den mest suveræne strand med gratis solsenge. Morgenmaden er overdådig og indtages med udsigt over stranden og det tyrkisblå hav. Poolområdet så godt ud, men vi benyttede det dog ikke.
Frokost kan med fordel indtages på seascape hotel 50 m. Mod syd til halv pris.
Gode og pæne bungalows. Den BEDSTE strand. Wifi som fungerer - også i bungalow'en. Suveræn morgenmad. Et af de pænere hoteller ( men det indikerer prisen vel også efter Thaistandard ).
Her er lidt myg, men det er der jo de fleste steder i Thailand. Bungalows ligger tæt, og din fyraftensdrink nyder du ( næsten ) med naboerne. Lidt dyr restaurant.
Vi ville klart vælge dette hotel igen.

Værelsestip: Poolbungalows ligger MEGET tæt på poolen og med frit ud/indsyn
  • Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, FamJeppesen