Anmeldt 15. september 2016 fra mobile enheder

Besøgte dette hotel med 2 andre voksne par, meget impulsivt, da det regnede hele tiden, ved vores forrige destination.
Vi bookede kun to overnatninger, da vi ikke kendte til Koh Samui eller Chaweng Beach. Vi endte med at booke fem ekstra overnatninger.
Jeg havde min store datter med, og havde bestilt en ekstra opredning. Da vi tjekkede ind, blev opgraderet til et stort dobbelt rums bungalow i stedet for. Ved forlængelsen af bookningen, fik vi dobbelt rummet til samme lave pris.
Hotellets indgang ligger ved en travl gade, og strækker sig ned til stranden. Det er det bedste af to verdner: lækker strand og vand, med massage på stranden, og adgang direkte til bylivet om aftnen.
Vi fik god hjælp i receptionen til bookningen af bus, ture, dykning osv. ALT kunne lade sig gøre let og smertefrit..
Den eneste grund til at vi ikke blev på hotellet, var fordi vi ville se noget andet.

Overnattede: september 2016, rejste som par
2  Tak, Dupont67
Anmeldt 15. august 2016 fra mobile enheder

Jeg var vild med hotellet, og jeg boede der en uge. Værelserne er store, servicen er god, og hotellet ligger ud til en flot strand, hvor man blandt andet kan få thaimassage for 200 bath.
Hotellet ligger i gåafstand fra centrum af chaweng by, og der er massere af restauranter at finde udenfor hotellet. Der er også mulighed for at booke ture lige uden for hotellet.
Skønt sted til prisen.

Overnattede: august 2016
Tak, Sofie D
Anmeldt 31. juli 2016

Hotellet ligger ca 1 - 1,5 fra det absolutte centrum, men man knapt se forskel, da der - fra du træder ud af hotellet - er butikker og restauranter hele vejen derind. 7/11 er lige ved siden af. Vi havde booket 2 deluxe garden bungalowlejligheder (ialt kr 1600,- pr overnatning). Bungalow'en bestod af 2 selvstændige lejligheder men med en fælles terrasse. Lejligheden var pæn, ren og fornuftig størrelse,,og med 30 m. til den mest suveræne strand med gratis solsenge. Morgenmaden er overdådig og indtages med udsigt over stranden og det tyrkisblå hav. Poolområdet så godt ud, men vi benyttede det dog ikke.
Frokost kan med fordel indtages på seascape hotel 50 m. Mod syd til halv pris.
Gode og pæne bungalows. Den BEDSTE strand. Wifi som fungerer - også i bungalow'en. Suveræn morgenmad. Et af de pænere hoteller ( men det indikerer prisen vel også efter Thaistandard ).
Her er lidt myg, men det er der jo de fleste steder i Thailand. Bungalows ligger tæt, og din fyraftensdrink nyder du ( næsten ) med naboerne. Lidt dyr restaurant.
Vi ville klart vælge dette hotel igen.

Værelsestip: Poolbungalows ligger MEGET tæt på poolen og med frit ud/indsyn
  • Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, FamJeppesen
Anmeldt 31. juli 2016

Hotellet ligger lige ned til stranden som er pæn og rengjort. Personalet er venlige og smilende. Til resortet er der også en pool. Husene ligger som i resten af byen meget tæt, så når man sidder på balkonen er naboens kompressor fra airconditionanlægget lige lovlig støjende.

Koh Samui er de senere år blevet kraftigt udbygget, og der er hoteller på stort set hele kyststrækningen. Den bedste strand er og bliver dog Saweng Beach, 24 Km fra færgelejet. I den nordlige del af Saweng Beach ligger lufthavnen, hvortil der flyves fra en række byer.

Hotellet tilbyder også bøffer af australsk kød, men kokken skulle overveje et kursus i tilberedningen !! En bøf af mørbrad skal eksempelvis pudses af inden den steges, og tjeneren bør også sikre sig om kunden ønsker den rød, medium eller "well done"

Værelsestip: Har i brug for 2 værelser, så er der flere af dem, hvor balkon kan åbnes.
  • Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Olaf l
Anmeldt 17. juli 2016 fra mobile enheder

Vi er 2 voksne med 2 børn på 10 og 13 år.
Vi boede i en "poolside family cottage" med 2 separate soveværelser.
Beliggenheden var super god, helt ned til stranden.
Service og rengøring var rigtig god. Alle var søde og hjælpsomme.
Vi blev kørt øen rundt i 5 timer meget billigt og fik set alle de kendte steder, med privatchauffør. Det var en super tur.
Et godt hotel til fornuftig pris.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Rikke M