“Velsmagende bøf, god betjening”
Anmeldelse af Scandic Grill & Bar

Scandic Grill & Bar
nr. 12 af 208 Restauranter i Chaweng
Køkkener: Europæisk, Svensk, Thai, International
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer, Takeaway
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer, Takeaway
Anmeldt for 14. september 2016 fra mobile enheder

Fik Skagen Toast, plankebøf, Texas steak, applepie og chokolade Mousse. Alt mad var velsmagende og kødet var stegt som vi havde bestilt. Stort plus og også minus var at bearnaisesauce var hjemmelavet. Plus fordi den på min kones texas steak smagte fremragende. Minus fordi den på min plankebøf var skilt. Jeg fik dog et nyt lille bæger ind med sovs men den var Desværre kold. Prøv chokolademoussen. Den var rigtig god.

Tak, Jack F

Anmeldt for 1. august 2016

Fin lille restaurant med godt menukort. Vi fik skøn fiskeret. God betjening og fornuftige priser. Lidt dyrere end mange af de andre men også noget bedre kvalitet.

Tak, marcohedderkaj
Anmeldt for 24. juli 2016

Dejlig mad og god betjening. Fik plankebøf som var lækker mør.
Ejeren er svensk så har forstår jo alt hvad vi ønskede

Tak, Ann-Dorrit J
Anmeldt for 22. juli 2016 fra mobile enheder

Super oplevelse
Havde fået ideen fra TripAdvisor.
Det var lækker mad og fremragende service.
Var blevet anbefalet stroganoff og det går man ikke galt af, det var velsmagende og mørt, kan jeg godt anbefale andre.

Tak, Lars S
Anmeldt for 16. juli 2016 fra mobile enheder

Vi fik mange forskellig thai retter som alle var lækre og veltilberedte. Restauranten er pæn, ren og indbydende. Toiletterne er ligeledes pæne. Var på restauranten flere gange i løbet af de 12 dage vi var på Koh Samui i juli 2016. Kommer gerne igen en anden gang..

Tak, Kenny H

Rejsende, der kiggede på Scandic Grill & Bar, kiggede også på

Har du været i Scandic Grill & Bar? Fortæl om dine oplevelser!