“God italiensk mad...”
Anmeldelse af Prego Italian Restaurant

Prego Italian Restaurant
nr. 33 af 252 Restauranter i Chaweng
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Familier med børn, Forretningsmøder, Store grupper
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 21. februar 2018 fra mobile enheder

Flot restaurent og høflig betjening... Deres pizza fra stenovn er virkelig gode... Deres drikkevarer som almindelig vand er meget dyre.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, P7463LNpeters

Anmeldt 14. september 2017 fra mobile enheder

Vi smagte på selvbyggede pizza og en go gang spaghetti bolognese. Begge retter var smagsfulde og smagte af Italien
Stor ros til den gode service og de dejlige Aircondition lokaler

Dato for besøg: september 2017
Tak, Rall89
Anmeldt 1. juni 2017 fra mobile enheder

Efter vi har fundet gode anmeldelser på TripAdvisor tog vi derhen. Vi bestilte hver en pizza (vi var to personer).
Da jeg fik pizzaen som jeg havde bestilt som byg-selv-pizza ender jeg med at få en pizza med et insekt kravlede op fra pizzaens bund samt et andet insekt der lå død ved enden af pizzaen!
En meget ubehagelig og kvalmende syn. Vi forlod stedet selvom de tilbød at lave en ny.
Der er noget i restaurants hygiejne som ikke holder! Dårlig oplevelse.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Massarmimi
Anmeldt 29. marts 2017

Ikke så meget andet at sige end dejlig mad og god betjening. Kan klart anbefales. Der er ingen udsigt men det betaler man derfor heller ikke for

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Kasper J
Anmeldt 25. februar 2017 fra mobile enheder

Vi fik lam og tun og det smagte rigtig godt. Som vi siger i Danmark: lidt men godt.
Betjeningen var dog svingende.
De fleste fik små håndklæder til at tørre Fingrende i inden maden, det gjorde vi ikke. Da vi bestilte et extra glas rødvin, tog det mere end 10 minutter og resten af maden blev kold. Chefen gik rundt og spurte om maden smagte.
Han kom ikke hen til vores bord.
Og det til trods for at maden er i den dyre ende.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, godmadnu

Rejsende, der kiggede på Prego Italian Restaurant, kiggede også på

Har du været i Prego Italian Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!