“Lækker is ”
Anmeldelse af La Gelateria

La Gelateria
nr. 1 af 1 Dessert i Cómpeta
Anmeldt 10. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi nåede at besøge dette lille issted flere gange..

Mange super gode is og kæmpe kugler - for mig var en kugle rigeligt - til en meget rimelig pris.
Ikke så mange sorbet.

“Ispigen” var enormt venlig

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, MEB280164

Anmeldt 20. august 2017 fra mobile enheder

Helt fantastisk is, får man i denne isbar.
Adskillige besøg i løbet af de to uger, og mange smagskvaliteter afprøvet.
Det er bare et must, hvis man passerer Competa.

Dato for besøg: august 2017
Tak, MadsiMikkel
Anmeldt 24. juli 2017

Super lækker is til fornuftig pris. Fik mere end rigeligt is med en kugle i bægeret. Der var ca 20 forskellige varianter så enhver kan få sit behov opfyldt.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Claus S
Anmeldt 23. maj 2017 fra mobile enheder

Skøn is og god service. Den yngste mistede en kugle is på fortovet, som dog hurtigt blev erstattet af en ny

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Pil E
Anmeldt 9. november 2016 fra mobile enheder

Herlig smagsoplevelse i den varme tid. Venligt personale og fin indretning. Vi kom forbi et par gange. Det var godt.

Dato for besøg: august 2016
Tak, Pia Garde C

Rejsende, der kiggede på La Gelateria, kiggede også på

Cómpeta, Costa del Sol

Har du været i La Gelateria? Fortæl om dine oplevelser!