Anmeldt d. 30. juli 2018

Udsigten fra Casa B er storslået - gæstfriheden unik - og morgenmaden fantastisk. Vi kommer igen! - Glemte lige, værelset var lækkert, indbydende meget rent - og sengen af dejlig høj kvalitet.

Roen, naturen, de hyggelige spisesteder i Competa - som skrevet tidligere: vi kommer igen!

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Lars B
Anmeldt d. 23. juli 2018 fra mobile enheder

Casa B er i en klasse for sig selv, med en fantastisk beliggenhed og udsigt over bjergene ved Cómpeta. Her kan man sidde i dagevis ved den skønne pool eller på den private terrasse og blot nyde udsigten.

Værelserne er smagfuldt indrettet, med alt hvad der er behov for - der er tænkt på alle detaljer.

Det danske værtspar sikrer og serverer et overdådeligt morgenbord hver eneste morgen, og de er utrolig imødekommende og med til at skabe de perfekte rammer for total afslapning på et skønt sted. Her kommer vi helt sikkert tilbage igen.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, 2700Trip
Anmeldt d. 25. marts 2018 fra mobile enheder

Sødeste værtspar i Andalusien, lækreste morgenmad, flotte værelser med storslået udsigt og herlige udearealer. Ud over lidt vanskelige grusveje, så er alt ved dette sted anbefalelsesværdigt.
Over al forventning!

Dato for ophold: marts 2018
Tak, Christina J
Anmeldt d. 2. august 2017

Vi har haft en rigtig dejlig uge på Casa-B. Omgivelserne er rolige og behagelige, og udsigten er helt fantastisk. Værelset var i en god størrelse og var indrettet meget nydeligt. Værtsparret skabte en dejlig afslappende stemning, ydet en god service og lavede en virkelig god morgenmad hver morgen - lige som det skulle være.
Vi var afsted med vores lille datter på 3 år, hvilket ofte krævede en del rummelighed i forhold til, at hun placerede sit legetøj alle vegne og krævede lidt ekstra i ny og næ, men det tog værtsparret rigtig fint, og de viste masser af omsorg og nærvær for hende. Skønt!
Vi havde en fantastisk dejlig og rolig ferie hos Casa-B og kan varmt anbefale det.

Dato for ophold: juli 2017
2  Tak, Jørgen Mikael C
Anmeldt d. 10. juli 2017 fra mobile enheder

Efter otte skønne dage med total afslapning kan vi anbefale CASA-B til alle, der prioriterer en rolige ferie i smukke omgivelser, smagfuldt Interior, lækker morgenmad og forkælelse af et fantastisk passioneret værtspar. CASA-B er også det perfekte udgangspunkt for en masse oplevelser i Andalusien.

Dato for ophold: juni 2017
2  Tak, Vibeke R