“Lækkert spisested.”

Køkkener: Fisk og skaldyr
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 4. marts 2017 fra mobile enheder

Et besøg i Valle Gran Rey bør indeholde mindst 1 besøg i den hyggelige restaurant Christi'es. Maden er i særklasse, - lækker, spændende og veltillavet, og betjeningen er i top. Og priserne er yderst rimelige. Og det skal med, at børn også er velkomne..
Billedet er taget fra den udendørs terrasse..

Tak, Flemming T

Anmeldt 22. juni 2016

en rigtig god oplevelse, fantastiske tjenere og meget lækker mad, samt udsigt ud over havet.
maden er perfekt serveret og glas og vand bestik er bare så smukt anlagt

Tak, janA3747HD
Anmeldt 21. november 2014

Vi bestilte hver en salat til frokost og blev noget overraskede over de minimale portioner. Kvaliteten var i orden, men hvis vi ikke havde købt brød til, var vi gået sultne derfra. Prisniveauet er over de øvrige restauranter, vi har spist salat på, så vi har bestemt ikke lyst til at vende tilbage.

Tak, Conni L
Anmeldt 24. juni 2014

Virkelig lækkert mad, og hyggeligt sted der klart kan anbefales. Uvertruffent til prisen. Specialt Veal rolls, som er kalvekød rullet om avocado og ost skal opleves.

• Stemning
Tak, Sarah W
Anmeldt 1. april 2014

En dejlig oplevelse at spise på CHRISTIE'S. Maden var veltillavet, og smuk at se på. Betjeningen, venlig, imødekommende, og super professionel. Pæn og hyggelig restautent. Alt i alt en SUPER oplevelse der gjorde, at vi kom mange gange.

• Stemning
Tak, Torben N

Rejsende, der kiggede på Christie's, kiggede også på

Valle Gran Rey, La Gomera

Har du været i Christie's? Fortæl om dine oplevelser!