Anmeldt d. 22. januar 2020 fra mobile enheder

Sikke en perle. Stedet er gennemført god stil. Tomas og personalet er imødekommende, der er ro og afslappende stemning, værelserne lækre og rene, maden er velsmagende og den smukke pool og haven med de små oaser er indbydende.
Foruden alt dette er der dyner!
Der kan også anbefales et besøg i Tomas galleri, hvor flotte kunstværker i Sri Lankansk/Skandinavisk design kan købes. Vi glæder os til at nyde vores ferieminder.
Tak for denne gang og på gensyn :-)

Dato for ophold: januar 2020
Tak, Rita_Ol
Anmeldt d. 21. januar 2020 fra mobile enheder

Wauw!

Vi havde desværre kun en overnatning, for vi ville virkelig gerne være blevet længere! Stedet er en lille oase, og stemningen er helt fantastisk med super sødt personale der hele tiden er opmærksom på om du har det godt uden det bliver påtrængende. Prøv deres mad, de er virkelig dygtige og herfra kan scramble eggs i den grad anbefales til morgenmad, de er i verdensklasse.

Thomas, ejeren, har skabt en perle i Sri Lanka, hans væremåde og imødekommenhed er så fantastisk, og det kan man mærke hele vejen igennem på stedet og hans personale.

Kan kun anbefale Deco House, vi kommer i hvert fald igen!

Dato for ophold: januar 2020
Tak, Allan_Olderkjaer
Anmeldt d. 15. januar 2020

Når man åbner porten til Deco House , ja så kommer man ikke nærmere Paradis
Et ubeskriveligt lækkert , smukt vidunderlig sted som kan anbefales på det kraftigste

Værten Thomas og hans staf , er fantastiske , smilende , hjælpsom , imødekommende mm

Tusind tak til

Thomas , Saman,Ranil,Dilip,Sujith,Neil,Kudagama,Eranga,Tharindu og Anuradha for nogle vidunderlige , dage mm i Deco House

1  Tak, JanL2749
Anmeldt d. 14. januar 2020

Yderst lækkert ophold på The Deco House. Husets ejer og personale var utrolig gæstfrie og man følte sig virkelig hjemme i dejlige, eksotiske omgivelser beliggende tæt på strand og by, men samtidigt i stille og rolige omgivelser. Skøn natur, og mange seværdigheder i nærområde såsom te plantage, templer, rismarker, kridthvide sandstrande m.m.

Tak, Tour429405
Anmeldt d. 8. januar 2020

Et af de bedste ophold jeg længe har været på!
De sætter virkelig en ære i at give deres kunder den bedste behandling, selve stedet og maden var helt i top.
Kan kun give min varmeste anbefaling, det er helt klart et sted der er værd at besøge!

Tak, christofferf716