“Hyggelig restaurant med havudsigt”
Anmeldelse af Regency Restaurant

Regency Restaurant
Anmeldt 25. februar 2020

Fantastisk morgenmad, som er varieret og altid fyldt op med lækkerier. Udbudet er varieret i alle afskygninger.

Dato for besøg: februar 2020
2  Tak, Søren N

Anmeldt 26. december 2019

God varieret mad og der var nok at vælge imellem, morgenmaden var helt perfekt, selv kaffen kunne drikkes

Dato for besøg: november 2019
2  Tak, olearlethp
Anmeldt 21. december 2018

Vi havde bestilt halvpension på Royal Sun hjemmefra og vi blev bestemt ikke skuffede. Morgenbuffet'en var flot og meget varieret med mange varme retter, mulighed for særskilt tilberedt omelet, champagne, friskpresset juice osv. Aftenbuffet'en var lidt mere traditionel, men stadig med en stor variation og altid rigeligt med grønt og salat.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Lars-Bo J
Anmeldt 18. december 2015

På grundlag af andres anbefalinger var forventningerne kørt højt op, betjeningen var fin og maden så indbydende ud. Der manglede dog noget tilbehør til kødet som ikke var helt varmt.

Dato for besøg: december 2015
1  Tak, A5803BVkimh
Anmeldt 10. november 2015 fra mobile enheder

Vi var en smule skeptiske over beliggenheden, men udsigt og især mad og betjening gjorde vores bekymringer til skamme. Alt sad imponerende lige i skabet. Små hapsere mens vi valgte mad, spændende vinkort, stor viden om maden, flot præstation og super serviceminded personale.

Dato for besøg: november 2015
Tak, Torbane

Rejsende, der kiggede på Regency Restaurant, kiggede også på

Playa de las Americas, Arona
Los Gigantes, Tenerife

Har du været i Regency Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!