“Så lækkert”

Tas-K
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid
Anmeldt 18. april 2018

En fantastisk Tapas restaurant tæt ved havnen i Los Gigantos, kan varmt anbefales. Lækkert mad og super hyggelig atmosfære. Vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, charlottebech_larsen

Anmeldt 29. januar 2018 fra mobile enheder

Enkel og lækker frokost, priserne fornuftige og i særdeleshed gode råvarer. Hygge i en lille gågade, meget tæt på havnen og de flotte klippesider

Tak, Thomas H
Anmeldt 27. januar 2018 fra mobile enheder

Hyggelig lille restaurant med nærværende personale. Autentisk mad oplevelse. Man får meget for pengene.

Tak, Peter R
Anmeldt 23. marts 2017 fra mobile enheder

Stedet ligger godt gemt væk i gyden som fører ned til Los Gigantes eneste badestrand, men så absolut værd at lede efter! Her er de skønneste tapasretter til en rimelig pris. Prøv det! Du vil ikke fortryde det. Ingen fusk, bare rigtig god og ærlig mad.

Tak, Line B
Anmeldt 29. december 2016 fra mobile enheder

Der var masser af gode tapas at vælge i mellem. Der var også gode desserter. Tjenerne var også meget søde.

Tak, Brian A

Rejsende, der kiggede på Tas-K, kiggede også på

Los Gigantes, Tenerife
Los Gigantes, Tenerife

Puerto de Santiago, Tenerife
Acantilado de los Gigantes, Tenerife

Har du været i Tas-K? Fortæl om dine oplevelser!