“Dejlig græsk mad”
Anmeldelse af Achivada Tavern

Achivada Tavern
Køkkener: Græsk
Anmeldt 9. august 2021

Restauranten laver fantastisk velsmagende græsk mad og med en topservice. Super venlig betjening, der tilligemed er engelsktalende.

Tak, karenmargrethe1958

Anmeldt 31. maj 2017

Tavernaen her ligger side om side ved 2 andre spisesteder. Der er en pænt udvalg på menukortet og der serveres dejligt mad. Meget sød betjening. Vores eneste anke var, at den serverede Stifado havde syltede løg i overtal fremfor kød og vi måtte bede om at få den serveret varmere end lunken.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Ellen R
Anmeldt 25. juli 2016 fra mobile enheder

Ægte græsk mad, mange græske gæster, altid en god rettesnor for om maden er i orden. Varieret spisekort og engelsktalende betjening.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Jeanette H
Anmeldt 17. september 2015

Da vi ankom til restauranten og ville vide hvilke fisk han havde i dag, så måtte han skuffe os med at han kun havde små fisk tilbage, altså sardiner osv. men han måske fik fisk hjem senere på aftenen.
Det var noget af en skuffelse når man sætter sig på fiskerestaurant. Dog havde han sværdfisk, så det valgte vi.
Den var helt i orden, men tilbehør og anretning var meget kedelig og den græske salat var ikke specielt god.
Støjen fra vejen var en smule generende.
Alt i alt en lidt kedelig oplevelse men restauranten var hyggelig indrettet og der var en god brise fra vandet.

Dato for besøg: september 2015
Tak, Timela_kbh
Anmeldt 12. september 2015

Fik grillet sværdfisk den var som den skulle være , men kedeligt anrettet og den græske salat har jeg fået bedre andre steder. En del larm fra gaden.

Dato for besøg: september 2015
Tak, lennart a

Rejsende, der kiggede på Achivada Tavern, kiggede også på

Har du været i Achivada Tavern? Fortæl om dine oplevelser!