“Fremragende”

Køkkener: Kroatisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Anmeldt 8. september 2017 fra mobile enheder

Har igen været på Mali Raj ("lille paradis"). Køkkenet hæver sig klart over andre restauranter i området. Og også denne gang var maden fremragende. Deres oksekød er smørmørt! Restauranten har især besøg af mange skandinaviske kunder.

Once more: fantastic food and very good service! And live music!
Will come back!

1  Tak, preben542
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 24. juli 2017 fra mobile enheder

Vi kom omkring kl 19 og havde godt nok ikke reserveret bord. Der var flere reserverede borde og de kunne desværre ikke tilbyde os et bord udenfor. Vi sagde ok til at sidde indenfor. I de 1 1/2 time vi var der, blev de to borde der var lige på den anden side af vinduet ikke anvendt og vi blev ikke tilbudt at rykke udenfor. Det var en lidt kedelig oplevelse at sidde hvor tjenerne konstant farrede forbi når der stod to tomme borde. Vi føler os lidt til grin og synes de godt kunne have tilbudt os at flytte udenfor. Vi føler ikke for at komme tilbage til denne restaurant.

Tak, Birthe S
Anmeldt 30. maj 2017

Vi er kommet regelmæssigt på Mali Raj gennem mange år. I de seneste år har Mali Raj opnået en meget høj kvalitet på maden og præsentationen af maden. Men hertil kommer at udsigten er fantastisk og betjeningen meget fin. På madsiden kan deres bøffer anbefales. De er smørmøre og noget af det bedste oksekød man får i regionen. Restauranten har rigtigt mange stamkunder især fra Skandinavien.

1  Tak, preben542
Anmeldt 27. juli 2016

God fisk og dejlig stor lækker steak - begge retter med velsmagende tilbehør.
Da vi ankom præsenterede en servitrice sig som vores værtinde der skulle guide os hele aftenen. Siden hen så vi stort set intet til hende. Ingen forespørgsler på hvad vi syntes om maden etc....Så hellere lade være med at påtage sig en værtinderolle.

Tak, jimmyp805
Anmeldt 10. juli 2016 fra mobile enheder

Betjeningen var hurtig, effektiv og udført af rigtig skøn kvinde! Vi fik fisk, okse og kalv - alt var veltilberedt. Tilbehøret var ikke fantastisk. Vi anbefaler tunen!

Tak, Mette F

Rejsende, der kiggede på Mali Raj, kiggede også på

Okrug Gornji, Ciovo Island

Har du været i Mali Raj? Fortæl om dine oplevelser!