“God oplevelse”
Anmeldelse af Samos

Samos
Anmeldt 6. juli 2016

Meget hyggeligt sted. Venlig betjening og virkelig lækker mad. Det er et meget velbesøgt og populært sted. Prisen er meget rimelig. Helt sikkert et sted vi skal besøge igen.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Per Henrik C

Anmeldt 30. maj 2016 fra mobile enheder

Spiste en fantastisk god middag på Samos. Maden var helt i top og der var rigeligt af den. Betjeningen var ligeledes rigtig god Kan varmt anbefale stedet

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Karin B
Anmeldt 6. februar 2016 fra mobile enheder

Fredag aften i februar kl 19 uden bordbestilling... Svært.. Men søde tjenere flyttede lidt rundt på bestillinger og vi fik efter lidt ventetid plads. Maden ankom i store portioner og alt smagte godt. Det virkede som om hele omegnen sku spise den aften. Rådet er at bestille bord.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Tinestasiak
Anmeldt 31. januar 2016

Dejlig mad i store portioner. Vi havde ikke bestilt bord men kom tidligt og fik et bord det er nok en god ting at bestille bord en anden gang.

Dato for besøg: januar 2016
1  Tak, inget591
Anmeldt 19. november 2015

Valgte ret til 4 personer - blev opfordret til at skifte til større bord! - korrekt eller havde maden ikke kunne være på bordet.
Sød - smilende - opmærksom betjening - hyggelige omgivelser.
dejlige afslappende atmosfære - efter fint hotel

Dato for besøg: november 2015
Tak, Ulrik H

Rejsende, der kiggede på Samos, kiggede også på

Friedrichstadt, Slesvig-Holsten

Har du været i Samos? Fortæl om dine oplevelser!