Connie B

Julefrokost med musik og dans

5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 1. dec. 2019fra mobile enheder
Absolut lækker mad, flot serveret.
Smagen var i top.
Værtskabet var fremragende.
Skøn musik Dj. Vi dansede hele natten.
Overnatningen var i top, skønne værelser.
Morgen buffet var skøn.
Skønne landlige omgivelser.
Dato for ophold: december 2019
Problemer med denne anmeldelse?
Værelse 2, tæt på badeværelse og lidt tilbagetrukket fra vejen.
  • Agoda.com
          10.8 km fra MejeriGaarden Bed & Breakfast
          17.0 km fra MejeriGaarden Bed & Breakfast
          Vis flere hoteller i Gedser
          Anmeldt d. 24. november 2019

Endnu en dejlig oplevelse med fantastisk mad og betjening 👍
          Hyggelige omgivelser og dejlig stemning i havestuen med udsigt til haven
          Veltilberedt og serveret 👍
          Vi kommer som altid igen også i 2020 👍

Tak, BentK_12
          Anmeldt d. 24. november 2019

Vi har haft den dejligste aften med lækkert mad og vine på mejerigården. Der er så ubeskriveligt hyggelig og romantisk. Det går helt ind i ❤️ Bliver hentet på vores adresse og bliver kørt tilbage, så masser af mulighed for at smage dejlige vine til maden 😀 servicen er helt i top👍

1  Tak, Bettina Kjær R
          Anmeldt d. 10. november 2019 fra mobile enheder

Meget charmerende sted. Betjening i top, og maden fantastisk. Skal prøves.
          5 retter med vinmenu, god forklaring om vine og mad, kombineret med hyggelig atmosfære, gjorde det til en stor oplevelse.
          Indretningen smagfuld og i en pause fik vi en rundvisning i festlokalet - Hestestalden - perfekt til en stor fest.

Tak, JeppeS117
          Anmeldt d. 9. november 2019

Alle udtrykte tilfredshed med maden, serveringen og lokalerne.Vi fik både koldt (3 slags sild,fiskefilet, roastbeef m.m.)og varmt (tarteletter, leverpostej og svinekæber), 3 slags ost, kaffe og te m.kage samt risalamande Giveren (fødselaren) udtrykte stor tilfreds med indhold og pris. og velegnet sovende gæster.

Tak, niels49
          Anmeldt d. 16. oktober 2019

Uden reservation tropper jeg og fam. på gammeldags manér op på stedet, og der er både bord i restauranten og et udvalg af værelser til os. Må sige, at det vidner om overskud og servicemindedhed, når der midt i dén travlhed der var i restauranten var tid og ro til at hale de ting op af hatten, når vi sådan “kom brasende” (tænk, at det kan man endnu).
          Det er lidt som et landhotel, og der er billeder af stedet og øvrige beskrivelser af værelserne her i TA.
          Der er smukt på egnen i det sydlige Falster, og der er MØRKT om natten (jeg ta’r stjernekikkerten med næste gang). Og der er så stille om natten, blot en ugle der hyler lidt, men det er også del af den landlige charme derude. Og SÅ godt, at der ikke er TV på værelserne. Der er velfungerende wifi, så éns skærmafhængighed kan stadig få et fix...
          Og morgenmaden er i særdeles god kvalitet, solide rundstykker, perfekt bacon i bare lidt tykkere skiver, end det køledisken i dagligvarebutikken byder på, og der mangler ikke noget!
          Indehaverne er hvad man i gamle dage ville kalde “godtfolk”, venlige og knokler for at tilbyde både mad og husly i særklasse døgnet rundt, og det hele serveret i behagelig atmosfære med tid til at sludre.
          Vi glæder os til at komme igen en dag!

Dato for ophold: oktober 2019
          Tak, Bjorn C