“Super velsmagende :)”

Restaurant MejeriGaarden
Reservér bord
søn. 6/12
20:00
Beskrivelse: Restaurant MejeriGaarden ligger idyllisk kun 8 kilometer fra det sydligste punkt i Skandinavien. Vi byder på fantastisk mad, den bedste service og sidste men ikke mindst de bedste omgivelser for en god middag hvor hygge og forkælelse er i højsædet.
Anmeldt 5. august 2020

Dejlig venlig personlig modtagelse. Hurtig anvisning af bord,

Stort udvalg af forretter, og vi valgte forskelligt (4 stk.) alt supet lækkert...
Lækker velsmagende mad (tirsdagsgril), hvor oksekødet måske var lidt vel meget marineret (smag og behag).
Dejlig rask servering af kompetent personale, og manglede intet.

Der er desværre også minus!

Vi havde hjemmefra studeret hjemmesiden, for at være forberedt.
Havde glædet os til deres 6 - retters menu med vin, men den serveres ikke om tirsdagen.
Det fremgår desværre IKKE af menukortet på hjemmesiden.
Sugerør for korte i Jeres drinks.

Tak, Gert N

Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Min datter og jeg overnattede på mejerigården og havde bestilt bord.
Stemningen og modtagelsen var fantastisk og vi følte os velkommen.
Maden lever dog ikke op til det niveau man betaler for.
Laksetartaren til 115 er noget iceberg med laksestykker på.
Oksemørbraden var gennemstegt og med smør på der ikke smeltede og de tilhørende løg var helt rå.
Det var dog ok for stemningen opvejede det hele og vi var glade og tilfredse.
Men da vores tallerkner blev båret ud blev vi ikke tilbudt dessert eller kaffe eller regning for den sags skyld. Vi blev nærmest ignoreret så vi følte vi havde gjort noget galt.
Så vi måtte selv gå ind og betale for det havde vi hørt et andet bord spørge om.
Alt i alt en hyggelig og stemningsfuld oplevelse men maden mangler lige der sidste til prisen.

Tak, 598mitziep
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Det er et virkelig smukt sted at nyde sin mad. Serviceringen er rigtig god og maden er dejlig. De gør det utrolig godt! Tag dertil og nyd stilheden.

Tak, idahavn
Anmeldt 31. juli 2020

Havde fredag aften valgt og tage en tur, forbi mejerigaarden.
Som en afslutning på vores ferie.
Desværre blev det ikke den oplevelse vi havde håbet på.
Omgivelserne er til et rent 10 tal.
Men så stoppet den gode oplevelse så der.
Starter ud med en tjener elev, der virket som om hun var startet igår.
Ikke rigtig styr på noget som helst, og vi måtte enten gentage os selv, eller minde hende om hvad vi manglet.
Vi starter ud med vores forretter, laksetatar som da var okay spiselig, hvis man havde siddet på Larsens plads med en stor fadøl. Og havde givet 65 kr. for den.
Men til 115 kr. må man have en forventning om at kokken bare her gidet og gøre sig lidt umage.
Men det var trods alt det bedste vi fik den aften.
For derefter virket det som om at kokkeeleven havde taget over.
Min datter på 3 år får en spagetti eller en så kaldt “Lady og Vagabonden” Havde den været med i den film, var der også blevet skubbet til kødbollerne af vagabonden, men det havde været for og skubbe dem væk. Det er mig en gåde hvordan, man kan få kødboller til og være så tørre, selv om de er vendt i tomatsauce.
Så til hovedretterne der var bestilt oksemørbrad og Moules frites.
Oksemørbraden fuldstændig gennem stegt, med en gang slatne grønsager og en lille klamt smør.
Ingen sovs eller noget der bare kunne løfte den lidt op.
Moules frites virket som om de havde stået og kogt hele dagen, fuldstændig uspiseligt.
Og mindet mere om torskerogn på dåse end blåmusling.
Fik sagt det til tjeneren, der så kom tilbage med et nyt forsøg, fra den samme gryde, men med samme resultat.
Det er ellers synd for i har alle muligheder for et fantastisk sted.
Men i mangler lige og få samlet det rette team.
Eller måske et besøg af Kniven for struben.

3  Tak, jesperm911
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk gourmetmiddag. Vi bestilte 6 retter med tilhørende vinmenu og fik super lækker mad og rigtig god betjening. Kan bestemt anbefale et besøg.
Dejligt med flexibilitet. En af os spiser ikke ost, så vi fik denne byttet ud med jordbærgrød
Maden kom hurtigt, i perfekt tilpasset tempo
Derudover nød vi godt af shuttleservice. Vi gik dertil fra Bøtø (7 km) og blev kørt hjem for 50 kr/person

Tak, Family_Asgreen

Rejsende, der kiggede på Restaurant MejeriGaarden, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster
Marielyst, Væggerløse

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Restaurant MejeriGaarden? Fortæl om dine oplevelser!