“Fantastisk aften”

Restaurant MejeriGaarden
Reservér bord
lør. 15/8
20:00
Beskrivelse: Restaurant MejeriGaarden ligger idyllisk kun 8 kilometer fra det sydligste punkt i Skandinavien. Vi byder på fantastisk mad, den bedste service og sidste men ikke mindst de bedste omgivelser for en god middag hvor hygge og forkælelse er i højsædet.
Anmeldt 1. juli 2020

Fantastiske omgivelser - utrolig lækkert og unikt sted. En skøn oplevelse med formidabel betjening og lækker mad.
Thomas og Helle

Tak, HelleJyderup

Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Vi nød en rigtig dejlig middag på Mejerigaarden som led i den ekstraordinære Dining Week. Der er en utrolig behagelig stemning på restauranten, en flot indretning, god og hurtig betjening, samt ikke mindst rigtig god og velsmagende mad. Så vi nød maden og aftenen i fulde drag. Vi kommer igen og var glade for at se de mange gæster på restauranten. Men selvom der var helt fuld og tjenerne havde travlt, var tjenerne hurtige og meget opmærksomme.

Tak, Lene M
Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Fortræffelig meny på Dining Week
Vi fik en udsøgt behandling med bord med afstand, da vi havde brug for særligt hensyn og Michael udviste stor omsorg for vores situation!
Vi takker for god behandling og vender som altid tilbage

Tak, BentK_12
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Rigtig lækre omgivelser og fed indretning!
Det kunne være rigtig god sted med den rigtige ånd!
Men hold kæft en elendig service og elendig mad til overklasse priser.
Vi ankom kl 18:00 og blev henvist til et bord, intet valg.
De andre gæster blev spurgt om hvor de ønskede at sidde.

Jeg bestilte Moules Frites som den eneste ret til at starte med da det var en hovedret. Jeg tænkte at jeg nok ville blive mæt.
De er også meget nærige med brød.
Der var intet som stemte overens med menukortet.
Den hovedret med blåmuslinger havde den samme størrelse som en forret som den ene fra selskabet startede med.

Jeg bad om dessert kortet men fik at vide fra den kvindelig tjener at det kunne hun fortælle mig.
Jeg mistede totalt appetitten. Og ønskede ikke noget mere.

Alt i alt en elendig oplevelse!

Tak, Exploration75558
MejeriGaarden, Ejer hos Restaurant MejeriGaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juni 2020

Kære Exploration75558 - Med viljen til sejr

Med den rette ånd og lysten til at ville lykkes når man langt - det var det vi prøvede med jer på en meget travl aften hvor I absolut IKKE ønskede at være på en realistisk bølgelængde med os :-) Vores menukort er en skildring af vores retter - men ting kan jo fortolkes på mange måder.

Tak for besøget

Anmeldt 27. juni 2020

Vi var på Mejerigaarden for første gang - men bestemt ikke sidste. Et helt fantastisk sted ude på landet. Smukke bygninger og indretningen er bare helt sublim.
Og maden var helt i top
Mejerigaarden er absolut et sted, der er værd at køre efter.
Og nu har de ovenikøbet anskaffet en shuttlebus, så man kan blive hentet og bragt fra f.eks. sommerhusområderne ved Marienlyst.

Tak, Lisbet4000

Rejsende, der kiggede på Restaurant MejeriGaarden, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster
Marielyst, Væggerløse

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Restaurant MejeriGaarden? Fortæl om dine oplevelser!