“Lækker frokost, husk kontanter”
Anmeldelse af Gedser Røgeri

Gedser Røgeri

en rigtig god ide at bestille bord, inden du kommer.
Vi kom uanmeldt men ventede kun 15 min. på et bord. Vi bestilte begge frokost platte og da jeg ikke kan tåle rejer spurgte jeg om jeg kunne få noget anndet og JA det kunne jeg og det var med et smil.
Kan kun anbefale dette sted og en god ide er at have kontanter når du skal betale da der er dårlig net forbindelse her.

Tak, pan300464

Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Vi nød en skøn, fyldig og varieret frokostplatte, som smagte lækkert. Alt var nylavet og naturligvis nyrøget. Der var dog lang kø, da vi skulle hente platterne. Men maden var klart ventetiden værd!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Lene M
Anmeldt 20. juni 2020 fra mobile enheder

Tog med familen til Gedser Røgeri for at spise frokost, vidste ikke vi skulle bestille bord, men de lykkedes at få et bord til os 6. Personer.

Vi bestilte blandet fra menu kortet og fik lækker, lækker ypperlig hjemme røget fiske og svine produkter, jeg har spist meget røget fisk og skaldyr gennem tiden, hvis dette ikke er det bedste jeg nogen sinde har fået så er det tæt på, lækkert røget og så saftigt - HERLIGT.

Yderlig havde de flere gode varianter af udenlandsk alkohol fri kolde øl, samt flere gode lokale øl fra forskellige steder.

Valgte at købe andre ting ud over de også lækre røget rejer med hjem til frokost dagen efter.

Tak for en god positiv overraskende oplevelse.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 960nielsg
Anmeldt 28. august 2019 fra mobile enheder

Okay frokost, men ikke særlig indbydende betjening. Blev mødt af en rød/hvid afspærringssnor ved ankomsten ( skilt med please wait to be seated havde været tilstrækkeligt) her efter en kvinde der surt, med ryggen til os meddelte os at vi skulle komme tilbage om tre kvarter hvis vi ikke havde reserveret, og da vi så kom tilbage fik vi skældud for ikke at have reserveret da vi først kom (vi fik ikke chancen) Vi følte os ikke så velkomne...

Dato for besøg: august 2019
Tak, 338leal
Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Det er tredje sommer vi besøger Gedser røgeri.. Vi syntes det er et dejlig lille lokalt sted, som vi gerne anbefaler til andre . Vi har alle gange købt røgeri mesterens platte, i år var der ændret på den... Det var vi kede af. Lidt svært for personer der ikke tåler svinekød, såsom røget mørbrad og bacon i hønsesalat...
Følte at personalet syntes jeg var besværlig, fordi jeg spurgte om disse 2 ting kunne udskiftes til noget andet. Det lykkedes . Fiskefrikadellerne er ikke de bedste...
Har I tænkt på : måske også at severe fiskefilet på rugbrød med remoulade ?

Dato for besøg: august 2019
Tak, Ulla C

Rejsende, der kiggede på Gedser Røgeri, kiggede også på

Har du været i Gedser Røgeri? Fortæl om dine oplevelser!