Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 8. juli 2019

Den gamle lægebolig er et skønt b&b. Vi var der to nætter. Desværre gik vi glip af den meget lækre morgenmad den sidste morgen. Michael, som er vært, var meget vidende om Samsø og gav os en masse gode fif. Et virkelig dejligt ophold.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, MBoFriis
Anmeldt d. 2. august 2018

Dejligt sted. Michael var meget informativ da vi ankom og vi følte os meget velkomne.
Hyggelige værelser og dejlig stor have med mange hyggekroge og havemøbler.
Vi skulle overnatte en nat men da vi op ad dagen blev enige om at blive på Samsø en dag mere, ringede vi og forhørte os om det var muligt at få værelser endnu en gang. Bedre anbefaling kan vi ikke give .
Morgenmaden var rigtig lækker og med hjemmelavede ting IKKE bake-off rundstykker som man ellers alt for tit får serveret.
Alt i alt: BESØG STEDET, det er dejligt.

Værelsestip: Værelse 1 og 5
Dato for ophold: juli 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Hannah H
Anmeldt d. 14. juli 2018 fra mobile enheder

Alt var godt, god stemning, flinke og hjælpsomme værter. God morgenmad med hjemmebagt brød og lækkert kage bord om eftermiddagen. Nemt at have barn med som hyggede sig med de andre børn og ikke var til besvær.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Marion B
Anmeldt d. 23. juli 2017

Dejlige værelser, rigtig hyggeligt sted - kommer til at tænke på badehotellet, super dejlig morgenmad, kaffecafe med kage - uhm. Dejligt nemt til færgen til Jylland. Rigtig behagelig vært og personale. Vi vil varmt anbefale dette hyggelige sted

Værelsestip: Stille og roligt sted
Dato for ophold: juli 2017
Tak, Aho0621
Anmeldt d. 18. juli 2017

Vi tilbragte et par dage i Den Gamle Lægebolig, og vi er særdeles tilfredse: Det er lyse, venlige og romantiske rammer - både i fællesrummene og på værelserne. Indretningen er særdeles smagfuld, og der er en atmosfære som på er badehotel. Værtinden Vibeke er sød, imødekommende og særdeles kompetent. Morgenmaden er lækker og med stor variation. Hvis man trænger til at tanke energi, så kan stedets kage-cafe anbefales. Vi vender helt sikkert tilbage, og vi giver de bedste anbefalinger

Dato for ophold: juli 2017
Tak, lonekc