Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 14. juli 2018 fra mobile enheder

Alt var godt, god stemning, flinke og hjælpsomme værter. God morgenmad med hjemmebagt brød og lækkert kage bord om eftermiddagen. Nemt at have barn med som hyggede sig med de andre børn og ikke var til besvær.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Marion B
Anmeldt d. 23. juli 2017

Dejlige værelser, rigtig hyggeligt sted - kommer til at tænke på badehotellet, super dejlig morgenmad, kaffecafe med kage - uhm. Dejligt nemt til færgen til Jylland. Rigtig behagelig vært og personale. Vi vil varmt anbefale dette hyggelige sted

Værelsestip: Stille og roligt sted
Dato for ophold: juli 2017
Tak, Aho0621
Anmeldt d. 18. juli 2017

Vi tilbragte et par dage i Den Gamle Lægebolig, og vi er særdeles tilfredse: Det er lyse, venlige og romantiske rammer - både i fællesrummene og på værelserne. Indretningen er særdeles smagfuld, og der er en atmosfære som på er badehotel. Værtinden Vibeke er sød, imødekommende og særdeles kompetent. Morgenmaden er lækker og med stor variation. Hvis man trænger til at tanke energi, så kan stedets kage-cafe anbefales. Vi vender helt sikkert tilbage, og vi giver de bedste anbefalinger

Dato for ophold: juli 2017
Tak, lonekc
Anmeldt d. 9. januar 2017

Jeg har for en lokal virksomhed afholdt 2 dages seminar i Den Gamle Lægebolig. Det er et yderst hyggeligt sted, hvor kursisterne falder godt til.
Maden, der blev serveret var både rigelig og velsmagende, samtidig med at det var sund mad.
Vibeke og Michael er yderst behagelige værter, der sørger for gæsterne på bedste vis.
Jeg kan varmt anbefale stedet til f.eks. kurser i personlig udvikling, da der er lyst og luftigt samtidig med at der er mulighed for ro. Endvidere er der flere muligheder for rum, der kan bruges til undervisning.

Værelsestip: Vi brugte ikke værelser på stedet, men jeg så et enkelt værelse og det er en ganske OK standard. Ikke luksus, men pænt, lyst og rent.
Dato for ophold: januar 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Kristen M
Anmeldt d. 23. juli 2016

Meget venlig modtagelse med fremvisning af husets faciliteter. Vibeke og Michael er et meget serviceminded par samtidig har huset har atmosfære, så vi følte os hjemme fra første færd og vi satte stor pris på det lækre hjemmelavede morgenmad, som lige faldt i vores smag.
Vi glæder os til vores næste cykeltur på Samsø og vil rigtig gerne bo i Den gamle lægebolig i Onsbjerg. Mange tak for, at i to var med ti,l at gøre vores sommerferie på Samsø uforglemmelig. Jørn og Bente Jakobsen

Dato for ophold: juli 2016
Tak, brj4736