Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 18. juli 2017

Vi tilbragte et par dage i Den Gamle Lægebolig, og vi er særdeles tilfredse: Det er lyse, venlige og romantiske rammer - både i fællesrummene og på værelserne. Indretningen er særdeles smagfuld, og der er en atmosfære som på er badehotel. Værtinden Vibeke er sød, imødekommende og særdeles kompetent. Morgenmaden er lækker og med stor variation. Hvis man trænger til at tanke energi, så kan stedets kage-cafe anbefales. Vi vender helt sikkert tilbage, og vi giver de bedste anbefalinger

Dato for ophold: juli 2017
Tak, lonekc
Anmeldt d. 9. januar 2017

Jeg har for en lokal virksomhed afholdt 2 dages seminar i Den Gamle Lægebolig. Det er et yderst hyggeligt sted, hvor kursisterne falder godt til.
Maden, der blev serveret var både rigelig og velsmagende, samtidig med at det var sund mad.
Vibeke og Michael er yderst behagelige værter, der sørger for gæsterne på bedste vis.
Jeg kan varmt anbefale stedet til f.eks. kurser i personlig udvikling, da der er lyst og luftigt samtidig med at der er mulighed for ro. Endvidere er der flere muligheder for rum, der kan bruges til undervisning.

Værelsestip: Vi brugte ikke værelser på stedet, men jeg så et enkelt værelse og det er en ganske OK standard. Ikke luksus, men pænt, lyst og rent.
Dato for ophold: januar 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Kristen M
Anmeldt d. 23. juli 2016

Meget venlig modtagelse med fremvisning af husets faciliteter. Vibeke og Michael er et meget serviceminded par samtidig har huset har atmosfære, så vi følte os hjemme fra første færd og vi satte stor pris på det lækre hjemmelavede morgenmad, som lige faldt i vores smag.
Vi glæder os til vores næste cykeltur på Samsø og vil rigtig gerne bo i Den gamle lægebolig i Onsbjerg. Mange tak for, at i to var med ti,l at gøre vores sommerferie på Samsø uforglemmelig. Jørn og Bente Jakobsen

Dato for ophold: juli 2016
Tak, brj4736
Anmeldt d. 18. juli 2016 fra mobile enheder

Vi lejede 3 værelser til den store familie. Super hyggeligt og hjemligt og rent og pænt. Sød og venlig modtagelse. Fri kaffe og gratis wifi i hyggelige stuer. Morgenmad varieret og perfekt til prisen .

Dato for ophold: juli 2016
Tak, nikolaji2016
Anmeldt d. 13. august 2015 fra mobile enheder

Vi bookede den gamle lægebolig for 2 mdr siden.
Da vi ankom til den gamle lægebolig kl 17, lå der en besked i entréen. Kære gæster, vi er ikke hjemme men har gjort værelse 1 klart til jer, så ses vi i aften.
Så vi går på værelse 1 og finder en sovende kvinde i sengen. Vi skynder os overraskede ud af værelset og diskuterer næste træk. Vi beslutter at ringe til Vibeke, men hun svarer ikke trods tlf.svarebesked. Vi skriver efter en time en SMS om hun ikke vil ringe da vi ikke ved hvad vi skal gøre. Hun svarer at hun er i Århus og først er tilbage i aften og at vi skal tage værelse 1. Jeg skriver tilbage at andre har taget værelset og spørger om der er et andet værelse vi kan få. Dette svarer hun ikke på og godtroende som vi er kører vi lidt rundt på Samsø for at slå tiden ihjel. Vi beslutter til sidst at vi tager noget aftensmad og derefter vil finde et andet sted hvis hun ikke vender tilbage. Hvilket vi begge er helt overbeviste om at hun selvfølgelig gør. Kl 21.30 har vi ringet til 7 forskellige hoteller og fået afslag alle steder da de er fuldt booket. Og ender med at bede restauranten om hjælp og de skaffer et værelse. Vi hører aldrig fra Vibeke og har skrevet en SMS til hende og forklaret hvor kede af det vi var over behandlingen. Denne har hun heller ikke svaret på. Så kan ikke ligefrem anbefale dette sted.
Stedet i sig selv så fint og velholdt ud og vi var trætte af at vi ikke kunne overnatte her da der var super smukt.

Dato for ophold: august 2015
5  Tak, sarab157