“Samsøs bedste restaurant!”
Anmeldelse af Restaurant Sak

Restaurant Sak
nr. 3 af 41 Restauranter i Samsø

I 2020 uden tvivl Samsøs bedste restaurantoplevelse. Der er tænkt over detaljer i alle retter, og lavet med råvarer i kompromisløs kvalitet. Vi havde 2 børn med på 5 og 8, og de blev behandlet så godt og hyggede sig helt vildt. Og fik også lækker mad, i børnehøjde. Fantastisk betjening! Prøv deres pineau de charantes som vin til desserten, den er

Tak, BirgitteJ95

Anmeldt 15. juni 2020 fra mobile enheder

En dejlig oplevelse.

Lige fra ankomst bliver man taget godt imod af de imødekommende værter. Stedet emmer af stemning er servicen er smilende og afslappet hele vejen igennem.

Maden var lækker og veltilberedt og vi nød det hele, på trods af den overraskelse vi fik, da vi fandt ud af at alle retter i tastning menuen pånær desserten, bestod af fisk.
Især brillierede hovedretten som bestod af en yderst veltilberedt helleflynder, med lækre dampede Samsø kartofler, tidens grønt og den lækreste Beurre Blanck jeg har fået længe.

Hvis man skal komme med lidt konstruktiv kritik, så gik det meget stærkt med at få serveret retterne, næsten så stærkt at man kunne få indtryk af de gerne ville have os hurtigt ud, så de kunne komme hjem og få benene op - denne følelse blev kraftigt forstærket, da de begyndt at servere dessert, mens vi kun var ca halvvejs med hovedretten - en fejl, de så heldigvis fik rettet hurtigt op på.

Kan varmt anbefales hvis man er en tur på den lille idylliske ø.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 771jespert
Anmeldt 5. juni 2020 fra mobile enheder

Dejlig mad med den skønneste beliggenhed på Ballen havn.
Behagelig betjening. Maden kom uden lang ventetid. Friskt og lækkert. Vi kommer igen

Dato for besøg: maj 2020
Tak, maits86
Anmeldt 22. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi var på familietur til Ballen. 22 mennesker incl. børn. skulle holde festaften på restaurant, og havde bestilt bord og mad på forhånd. Vi var klogeligt anbragt i den ene del af restauranten, med eget bord til vinmenuen. Næsten alle havde bestilt 3 retters menu incl. vin. Maden var ovenud lækker, vin var der rigeligt af, og personalet var ovenud søde. Vi fik en festlig og uforglemmelig aften, alle 4 generationer. Tusind tak. I er super gode.

Dato for besøg: august 2019
Tak, PatGarret7
Anmeldt 15. oktober 2019

Vi skulle ikke have en stor frokost så det blev til en lille sildeanretning og en kartoffelmad.
Det var anrettet på en indbydende måde og smagte virkelig godt.

Vi kommer tilbage til aftensmad.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Lars T

Rejsende, der kiggede på Restaurant Sak, kiggede også på

Har du været i Restaurant Sak? Fortæl om dine oplevelser!