“Besøger gerne Smokehouse en anden gang”
Anmeldelse af Smokehouse Langør

Smokehouse Langør
nr. 13 af 40 Restauranter i Samsø
Køkkener: Italiensk, Spansk, Dansk
Anmeldt 8. august 2021

Skøn sommeraften, med lækker mad, fadøl og levende musik - hvad er der mere at ønske sig. Vi havde en dejlig aften, med en sød tjener - Kan varmt anbefale Smokehouse

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 920dortej

Anmeldt 30. juli 2021

Bedste betjening - super søde ansatte som gjorde vores besøg på Smokehouse til noget helt særligt! Kan kun anbefales.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 665maiw
Anmeldt 9. juli 2021

Kommer man helt ud til Langør lystbådehavn og er sulten til lidt at spise, er der ikke andre muligheder end det lille madsted, som børe navnet Smokehouse. Frokostsmørrebrødet, som vi fik, var ikke særligt inspirerende, selv om den var dyr nok. Heldigvis sad vi udenfor og nød maden, så vi kunne nyde livet omkring den lille lystbådehavn og den dejlige udsigt ud over Stavns Fjord.

1  Tak, Lars M
Anmeldt 3. juli 2021

Vi var blevet anbefalet dette sted men blev ret skuffet over kvaliteten af maden. Nuvel smagte rejerne røget men det er desværre også det eneste positive at fortælle om maden.
Vi bestilte håndpillede rejer og fiskefrikadeller med rugbrød. Rugbrødet var noget tørt noget og lignende den billige variant nede fra supermarkedet man havde valgt. Kunne have været dejligt med hjemmebagt rugbrød. Fiskefrikadellerne var tørre og kedelige. Salaten der lå på tallerkenen til fiskefrikadellerne var virkelig ligegyldig og kedelig. Så hellere bare lad være at servere den og hav fokus på gode råvarer, eksempelvis hjemmebagt rugbrød og en god remoulade.
Alt i alt en rigtig øv oplevelse, især taget i betragtning af at man betaler en relativt dyr penge for den her mad.

Stedet var også lidt beskidt, bordet var ikke rigtigt tørt af. Der lå krummer på gulvet og vinduerne var fedtede og der fløj en del fluer rundt indenfor.
Ærgerligt for stedet har potentiale til mere taget deres beliggenhed i betragtning.

Tak, 779karinaj
Anmeldt 26. juni 2021

Vi var et mindre selskab, hvor de fleste valgte fiskedeller - de var lækre og smagte dejligt. Et super fint sted til frokost - vi sad udenfor i godt vejr, og det er klart den bedste oplevelse udenfor i netop godt vejr med udsigt over lystbådehavnen og vandet.

2  Tak, DK2h

Rejsende, der kiggede på Smokehouse Langør, kiggede også på

Har du været i Smokehouse Langør? Fortæl om dine oplevelser!