Ganske enkelt fremragende.....

charlottefenger
Samsø, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Jeg synes det var god formidling og en rigtig god oplevelse - Audio mulighed for udenlandske gæster mangler i høj grad. Det er jo ærgerligt at udenlandske turister skal gå derfra med en amputeret oplevelse - vi betaler jo alle samme pris

Dato for oplevelse: august 2022
Tak, Linda S S
Anmeldt for 1 uge siden

Super professionelle falkonerer, der tydeligt viser at de 'brændte' for rovfugle og kan formidle deres viden på en god og lærerig måde

Tak, Erik R
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Informativt og spændende - krydret med humor. En virkelig god oplevelse. Det er tydeligt at mærke de ansattes passion og dedikation til fuglene.

Tak, charlottefenger

Det var en kæmpe oplevelse, da jeg første gang besøgte Falkecenter Samsø og oplevelsen var bestemt ikke mindre anden gang. Personalets kæmpe engagement og lyst/glæde til at formidle information om deres smukke fugle er ganske enkelt enestående. Det er klart et sted, man skal besøge, hvis man ønsker den ultimative forevisning.

Tak, torbenhhansen

Far, mor og 2 børn. 6 og 13 år. Man mærker fra starten en kæmpe entusiasme og en kæmpe glæde ved at formidle viden og oplevelser med de smukke fugle.

Genneført og velplanlagt. Man blev imponeret, man grinede og man blev klogere!!

Kan anbefales til alle !!

Hilsen Familien Hjorth.

Tak, Orgelpalle