En fantastisk oplevelse.

En fantastisk oplevelse Har været der for første gang, men ikke sidste gang. Eleven Anders var... læs mere

Anmeldt for 6 dage siden
jyttem2015
Ganske enkelt fremragende.....

Anmeldt for 1 uge siden
Erik R
Viborg, Danmark

Anmeldt for 1 uge siden

Super professionelle falkonerer, der tydeligt viser at de 'brændte' for rovfugle og kan formidle deres viden på en god og lærerig måde

Tak, Erik R
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Informativt og spændende - krydret med humor. En virkelig god oplevelse. Det er tydeligt at mærke de ansattes passion og dedikation til fuglene.

Tak, charlottefenger

Det var en kæmpe oplevelse, da jeg første gang besøgte Falkecenter Samsø og oplevelsen var bestemt ikke mindre anden gang. Personalets kæmpe engagement og lyst/glæde til at formidle information om deres smukke fugle er ganske enkelt enestående. Det er klart et sted, man skal besøge, hvis man ønsker den ultimative forevisning.

Tak, torbenhhansen

Far, mor og 2 børn. 6 og 13 år. Man mærker fra starten en kæmpe entusiasme og en kæmpe glæde ved at formidle viden og oplevelser med de smukke fugle.

Genneført og velplanlagt. Man blev imponeret, man grinede og man blev klogere!!

Kan anbefales til alle !!

Hilsen Familien Hjorth.

Tak, Orgelpalle

Jeg fejrede min 57 års fødselsdag med teenagedatter, mand og store datter og barnebarn i Falkecenter Samsø. En kæmpe oplevelse. Sjovt og spændende fortalt af både praktikant Emil ( Emil er kun 17 år ! ) og ejer og falkoner Louise og Anders.
Rigtig godt gennemtænkt program så at vi kom rigtig tæt på de majestætiske og smukke fugle og deres historie.
Der er ingen tvivl om at Louise og hendes ansatte har en kæmpe passion for fugle
Det er er MUST at investere i at holde en af fuglene. Beløbet går nemlig til nye fugle og til endnu større glæde for ens medmennesker.
Tak for en uforglemmelig formiddag.
Alt godt til Falkecenter Samsø.

Tak, KarenL2860