Tæt på

En dejlig oplevelse og er et genbesøg værd. sjovt at fuglene kommer så tæt på publikum, og... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
louisewU5417ZX
Ugerløse, Danmark
God oplevelse

Herlig dag hos dem. At blive (næsten) skidt på med en 1 meter stråle af en russisk steppeørn... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
karinogjohnnyl

Anmeldt d. 14. maj 2022 fra mobile enheder

Tusind tak for en fantastisk oplevelse. Og det gjorde det hele ekstra fantastisk at jeg endte med at holde den smukke ørn og den ene ugle.

Jeres falkonere har en helt fantastisk måde at gøre det hele spændende og sjovt - men samtidig med respekt for de smukke skabninger.

Når jeg engang flytter til Samsø - så vil jeg henvise alle der besøger mig, til at besøge jeres smukke sted.

Prisen er helt fair, og det man giver for at hilde en fugl går ubeskårent til stedet - elsker det!

Dato for oplevelse: maj 2022
Tak, Sabina B
Anmeldt d. 23. april 2022

Louise og Emil var fantastiske sammen med Fuglene❤️, konen fik sit livs oplevelse da hun fløj med den Hvidhovedet ørn . Tak for jeres måde at være på

Dato for oplevelse: april 2022
Tak, torbens672
Anmeldt d. 12. oktober 2021

Falkecenter Samsø lavede et fantastisk show på vores friskole, hvor de lavede en fremragende formidling for både børn og voksne. Og så fik vi lov at se de imponerende fugle flyve med høj hastighed lige hen over hovedet på os! En fantastisk oplevelse, som vi sent vil glemme!

Dato for oplevelse: oktober 2021
1  Tak, sebastiantM5966KW
Anmeldt d. 22. september 2021 fra mobile enheder

Super oplevelse, stedet er helt klart et besøg værd.
Flot flot flyveopvisning og indimellem kom fuglene så tæt på, at man kunne mærke vingesuset, fedt fedt. God speak med en frisk facon
Venligt personale som hjalp mig som kørestolsbruger.
Tak for en rigtig god oplevelse

Dato for oplevelse: september 2021
2  Tak, JanPedersen16
Anmeldt d. 21. september 2021

Høj på oplevelsen.
Absolut et must når man er på Samsø
Uanset om det “kun” er showet eller oplevelsen helt tæt på af en “privatflyning”, er det det hele værd

Dato for oplevelse: september 2021
1  Tak, PernilleR157