Fantastisk show

Falkecenter Samsø lavede et fantastisk show på vores friskole, hvor de lavede en fremragende... læs mere

Anmeldt for 4 dage siden
sebastiantM5966KW
Høj på oplevelsen

Høj på oplevelsen. Absolut et must når man er på Samsø 🤩🤩🤩 Uanset om det “kun” er showet eller... læs mere

PernilleR157

Høj på oplevelsen.
Absolut et must når man er på Samsø
Uanset om det “kun” er showet eller oplevelsen helt tæt på af en “privatflyning”, er det det hele værd

Tak, PernilleR157

Ustyrlig interessant, gribende, humoristiske præsentation af mange fugle arter. Stor kærlighed til fuglene. Kan anbefales på det varmeste.

Tak, Bonniehunden
Anmeldt d. 9. september 2021 fra mobile enheder

Jeg er blevet klogere på de stærke og flotte fugle. En smuk introduktion til rovfuglenes verden. Respekt for dem! En god oplevelse! Med humor og kærlighed til naturen. Fuglene har det godt, og jeg synes at de er med til at vise, hvor flot vores verden er, og at vi skal passe på den/naturen.

Tak, Sveta1972
Anmeldt d. 5. september 2021

Hvis man ikke blev helt forelsket i de mange smukke fugle, så blev man det i hvert fald i de dygtige og meget underholdende falkonerer, Louise og Anders og deres forhold med fuglene. De fik formidlet imponerende mængder af viden, godt krydret med gode historier og glimt i øjnene. Når man går fra at synes Undulater er liiige suspekte nok til at have et blødt punkt for eftertænksomme ugler og store fugle med personligheder, så er det hele oplevelsen værd. Og har man egentlig levet livet sådan helt, før man lige har holdt en flot dame, som Alaska, i hånden? Det tror jeg næppe. Vi talte om det resten af dagen og demonstrede til vores venner, der ikke lige var med, hvordan man egentlig skjuler sin fangst, når man nu lige er sådan en fugl der. Vigtig viden! Kæmpe anbefaling herfra!

1  Tak, 266sidselj
Anmeldt d. 26. august 2021 fra mobile enheder

Kæmpe stor oplevelse af de flotte fugle, og god formidling af et emne der er ukendt for mig.
Man sider rundt om en stor plads med fuglenes pinde bag en og det er fint for så kommer de flyvende tæt på alle deltagere.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, bennyg630