Fantastisk show

Falkecenter Samsø lavede et fantastisk show på vores friskole, hvor de lavede en fremragende... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
sebastiantM5966KW
Super oplevelse som klart skal opleves

Super oplevelse, stedet er helt klart et besøg værd. Flot flot flyveopvisning og indimellem kom... læs mere

JanPedersen16
Aalborg, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 26. august 2021 fra mobile enheder

Kæmpe stor oplevelse af de flotte fugle, og god formidling af et emne der er ukendt for mig.
Man sider rundt om en stor plads med fuglenes pinde bag en og det er fint for så kommer de flyvende tæt på alle deltagere.

Tak, bennyg630
Anmeldt d. 25. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig god oplevelse, de er gode til at formidle og fortælle og alle fuglene, flot opvisning. Det skal opleves når man er på Samsø.

Tak, sidsea2020
Anmeldt d. 24. august 2021 fra mobile enheder

Det er virkelig en oplevelse man ikke må gå glip af, når man besøger Samsø . Det er fantastisk at se de store fugle. Louise som ejer stedet og “ flyver” med fuglene, er sjov , dygtig og ved en masse om fuglene.
Kan kun anbefales !

Tak, ellenn802
Anmeldt d. 16. august 2021

Det er en helt igennem fantastisk oplevelse. Det sus det giver når havørnen flyver over og lander på ens arm, kan ikke beskrives men skal opleves. Det er en oplevelse man skal unde sig selv.

2  Tak, Helle W
Anmeldt d. 12. august 2021 fra mobile enheder

Super oplevelse med levende fortællinger af de 2 falkoner der arbejdede på stedet.
Flotte forhold for at vise fuglenes formåen.

2  Tak, lfuursted