Fantastisk show

Falkecenter Samsø lavede et fantastisk show på vores friskole, hvor de lavede en fremragende... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
sebastiantM5966KW
Super oplevelse som klart skal opleves

Super oplevelse, stedet er helt klart et besøg værd. Flot flot flyveopvisning og indimellem kom... læs mere

JanPedersen16
Aalborg, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 16. august 2021

Det er en helt igennem fantastisk oplevelse. Det sus det giver når havørnen flyver over og lander på ens arm, kan ikke beskrives men skal opleves. Det er en oplevelse man skal unde sig selv.

2  Tak, Helle W
Anmeldt d. 12. august 2021 fra mobile enheder

Super oplevelse med levende fortællinger af de 2 falkoner der arbejdede på stedet.
Flotte forhold for at vise fuglenes formåen.

2  Tak, lfuursted
Anmeldt d. 11. august 2021 fra mobile enheder

Så jer i kurs mod danske kyster, og var straks klar over. Det skulle jeg også prøve, det var simpelthen den fedeste oplevelse. At få lov til at se jeres show, med de forskellige rovfugle, samt prøve ørnesuset. I er simpelthen for seje.
I var grunden til vi tog til Samsø, og vi kommer igen med garanti

1  Tak, V1333AArunel
Anmeldt d. 11. august 2021 fra mobile enheder

Kan du li' fugle skal du forbi dette sted - det er super sjov og en kæmpe oplevelse at se både mindre og store fugle flyve tæt over hoved på en. Falkonerene er sjove og formidler emnet på bedste må.
Et besøg værd!

Tak, 648mikaelh
Anmeldt d. 11. august 2021 fra mobile enheder

Fantastiske oplevelse hvor man kom meget tæt på fuglene, fortalt omkring de forskellige fugle på en god måde og med glimt i øjet..
Kæmpe oplevelse at holde en Stor amerikansk havørn

Tak, Lone L