Super oplevelse som klart skal opleves

Super oplevelse, stedet er helt klart et besøg værd. Flot flot flyveopvisning og indimellem kom... læs mere

Anmeldt for 5 dage siden
JanPedersen16
Aalborg, Danmark
fra mobile enheder
Høj på oplevelsen

Høj på oplevelsen. Absolut et must når man er på Samsø 🤩🤩🤩 Uanset om det “kun” er showet eller... læs mere

Anmeldt for 6 dage siden
PernilleR157

Anmeldt d. 11. august 2021 fra mobile enheder

Så jer i kurs mod danske kyster, og var straks klar over. Det skulle jeg også prøve, det var simpelthen den fedeste oplevelse. At få lov til at se jeres show, med de forskellige rovfugle, samt prøve ørnesuset. I er simpelthen for seje.
I var grunden til vi tog til Samsø, og vi kommer igen med garanti

1  Tak, V1333AArunel
Anmeldt d. 11. august 2021 fra mobile enheder

Kan du li' fugle skal du forbi dette sted - det er super sjov og en kæmpe oplevelse at se både mindre og store fugle flyve tæt over hoved på en. Falkonerene er sjove og formidler emnet på bedste må.
Et besøg værd!

Tak, 648mikaelh
Anmeldt d. 11. august 2021 fra mobile enheder

Fantastiske oplevelse hvor man kom meget tæt på fuglene, fortalt omkring de forskellige fugle på en god måde og med glimt i øjet..
Kæmpe oplevelse at holde en Stor amerikansk havørn

Tak, Lone L
Anmeldt d. 10. august 2021 fra mobile enheder

Absolut et besøg værd. Rigtig god underholdning af over 1 times varighed. Super godt og underholdende personale og imponerende fugle.

Tak, gittej635
Anmeldt d. 29. juli 2021

Havde en helt fantastisk oplevelse først til et sjov med hele familien hvor fuglene fløj tæt hen over os og herefter en uforglemmelig oplevelse på falkonerskole med vores ældste på 12. Kan klart anbefale dette sted

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, 109lenep