Wildlife helt tæt på

Ustyrlig interessant, gribende, humoristiske præsentation af mange fugle arter. Stor kærlighed til... læs mere

Anmeldt for 5 dage siden
Bonniehunden
WOW

Jeg er blevet klogere på de stærke og flotte fugle. En smuk introduktion til rovfuglenes verden... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Sveta1972
København, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 29. juli 2021

Havde en helt fantastisk oplevelse først til et sjov med hele familien hvor fuglene fløj tæt hen over os og herefter en uforglemmelig oplevelse på falkonerskole med vores ældste på 12. Kan klart anbefale dette sted

Tak, 109lenep
Anmeldt d. 29. juli 2021

En superunderholdende og lærerig oplevelse, der varmt kan anbefales, når turen går til Samsø! Det er tydeligt at se, de ansatte brænder for deres fag, hvilket ikke kan andet end at smitte af på publikum.

Tak, japanlover2016
Anmeldt d. 23. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig fed oplevelse!
For 135 kr er det det værd. Falconerene er virkelig gode til at få publikum med i hele oplevelsen, og bruger godt med humor. Jeg vil dog ikke anbefalede dette til familier med børn op til 6-7 års alderen da fuglene flyver bogstaveligt talt, lige over ens hoved. Der blev også sagt flere gange under showet, at man skulle sidde stille under hele showet dvs ikke rejse sig for hurtigt op, løbe rundet eller andet, da det er røvfugle der flyver frit, og det kan aktivere deres jagtinstinkt.

Falconerene forklare under showet hvordan de forskellige fugle jæger, bruger vindende til at flyve osv. En virkelig fed oplevelse jeg gerne anbefaler til andre der synes rovfugle og ugler er fede :D

Tak, JuliePedersen2354
Anmeldt d. 15. juli 2021 fra mobile enheder

Super oplevelse!!

Besøgte Falkecenteret til Falkeskole med 3 børn alder 6-13. Mange store indtryk - både ift at klargøre maden (som de syntes var lidt klamt) og senere at gå med ugler og flyve rovfugle. Det var en kæmpe oplevelse og personalet var fantastiske. Kan virkelig anbefale falkeskolen.

Dato for oplevelse: juni 2021
1  Tak, Jbachfro
Anmeldt d. 13. juli 2021

Absolut anbefales værdigt, informativt og super underholdning både for børn og voksne, leveret af dedikeret falkoner

Tak, Z8722XYtinaa