5 stjerner

Absolut anbefales værdigt, informativt og super underholdning både for børn og voksne👍👍, leveret... læs mere

Z8722XYtinaa
Flot og fascinerende

jacobbenand
Roskilde, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt for 1 uge siden

Absolut anbefales værdigt, informativt og super underholdning både for børn og voksne, leveret af dedikeret falkoner

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Z8722XYtinaa
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

God underholdning leveret af engageret unge dygtige falkonerer. God stemning og mulighed for at holde de store fugle bagefter.

1  Tak, jacobbenand

Vi havde booket Ørnesus efter forestillingen og det var en helt igennem fantastisk oplevelse! Der var kun 2 i alt som skulle prøve Ørnesus denne dag, så der var rigelig flyvninger. Udover at det var en fantastisk oplevelse for min kæreste at prøve det, som jeg havde givet i gave. Så var personalet, Louise & Anders, super imødekommende og ikke mindst passionerede omkring deres job. Det var en sand fornøjelse!

Tak, 779karinaj

Vi besøgte falkecenteret sammen med familiemedlemmer, og var sammen med dem ude og få en oplevelse.
Vi blev præsenteret for både ugler, falke og ørne, som ved hjælp af små godbidder, fløj frit mellem publikum, mens vi fik noget at vide om de enkelte fugle.
Man kan ikke lade være med at blive fascineret af de smukke fugle. Falkonererne var gode til at formidle deres viden og det var en god oplevelse, som kan ses af både unge og gamle. Et besøg værd.

Dato for oplevelse: maj 2021
Tak, 920flemmingl
Anmeldt d. 12. juni 2021 fra mobile enheder

Det var Flot. Spændende og Underholdende! Dygtige charmerende falkonerer. Både børn og voksne var godt underholdte.

Tak, Nina H