Falkecenter

Vi kom og vidste ikke hvad vi kunne forvente. Udstilling af de forskellige rovfugle og ugler. Vi... læs mere

Anmeldt d. 17. oktober 2020
MathiasM1985
Gørlev, Danmark
fra mobile enheder
Fantastisk oplevelse!!!!

Fantastisk oplevelse for hele familien med meget indlevende og vidende formidling i øjenhøjde. Kan... læs mere

Anmeldt d. 15. oktober 2020
Mamalucca1
fra mobile enheder

Anmeldt d. 5. august 2020 fra mobile enheder

En fantastisk oplevelse at besøge Falkecenteret Samsø, blev budt velkommen af venlige, imødekommende og serviceminded personale.
God intro før opvisning, og en opvisning hvor alle kunne få samme gode oplevelse.
Efter en superb opvisning havde vi købt arrangementet Ørnesus - kort og godt, hvis man fravælger dette går man glip af en fantastisk oplevelse - at modtage den amerikanske ørn på sin egen arm for derefter at sende den afsted igen..... og dette fik man mulighed for flere gange - det var fantastisk !!!! At være så tæt på noget så graciøst er fantastisk !!!!
Besøg Samsø - besøg Falkecenteret Samsø og få den sidste dimension med ... Ørnesus !

Dato for oplevelse: august 2020
1  Tak, kennethbV5130ZI
Anmeldt d. 1. august 2020

Rigtig god oplevelse. Dejligt med gode informationer om fuglene og flot fremvisning af fuglene.
Det kan anbefales at tage forbi og besøge centret

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, dorthe_2020
Anmeldt d. 28. juli 2020

Altid en god oplevelse, hvor man kommer helt tæt på de imponerende fugle. Falkoner Louise Vedel er meget engageret, men hendes energiske formidling kunne godt fortjene et højttalerlyd med bedre lydkvalitet. Lyden er for skrattende og skinger i længden, så en upgrade her vil gøre en allerede god oplevelse helt perfekt.

Tak, Stefanflensmark
Anmeldt d. 21. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig god oplevelse!
Fik masser af viden om de flotte fugle af falkonerer, som fik fuglene til at tage sig smukt ud medens de underholder publikum. Falkonererne ved tydeligvis en masse om fuglene, og serverer det med entusiasme og humor - en fantastisk kombination

Tak, trinejensen70
Anmeldt d. 15. juli 2020 fra mobile enheder

Fint show med fuglene, men medarbejderne går meget op i at tale konstant, hvilket var enormt belastende at høre på. Det tog desværre en del af opmærksomheden at de skulle lege standup show. Derudover var der rigtig mange mennesker stimlet sammen på samme sted.

Tak, juulbrowne