Falkecenter Samsø
Flot, spændende og fascinerende oplevelse. Kan klart anbefales.

Rigtig god oplevelse. Dejligt med gode informationer om fuglene og flot fremvisning af fuglene. Det... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
dorthe_2020
Dejlig oplevelse med engagerede falkonerer

Virkelig god oplevelse! Fik masser af viden om de flotte fugle af falkonerer, som fik fuglene til... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
trinejensen70
Cómpeta, Spanien
fra mobile enheder

Anmeldt d. 21. juni 2020 fra mobile enheder

Var til et forrygende godt og underholdende show 20 juni 2020
Det er anden gang jeg er til rovfugle show. Første gang på Samsø Falkecenter. Det er meget anderledes end det jeg tidligere har set. Men absolut bedre
Der var lidt vind denne dag

Tak, s_renbrogensm
Anmeldt d. 21. juni 2020 fra mobile enheder

Det var et fantastisk show Det oversteg vores forventer x 100. Begge piger/falkonerer var så entusiatiske, indlevende og morsomme.
De inddrager publikum i alt hvad der skete.
Man bliver præsenteret for adskillige rovfugle og så en 50er kan man få lov til at stå med en fugl efter eget valg efter showet.
Vi var helt euforiske efter showet. Tak for en virkelig fed oplevelse ❤️

Tak, Stellarosapetersen
Anmeldt d. 16. juni 2020

Besøgte falkecenter Samsø d16/6-2020 i dejlig solskin og meget lidt blæst.
Det var en fantastisk oplevelse .
Skønt med så dedikerede og dygtige mennesker og skønne fugle.
Alle bør unde sig den oplevelse,hvis man besøger øen.
Jeg har indtil nu overværet 5 forskellige opvisninger rundt om i landet og
denne var uden tvivl den bedste

Tak, Pip7913
Anmeldt d. 14. juni 2020

Minder naturligt om andre lignende steder, men har helt sit eget særpræg. God faglig informativ indsigt for alle herunder ældre som unge og med stor eller mindre interesse. Ca. 1,5 times intens underholdning. Flotte fugle, som så ud til at have det godt.

Tak, BOSSER2013
Anmeldt d. 14. juni 2020 fra mobile enheder

Tror ikke der findes superlativer nok til at beskrive denne oplevelse.
Det sætter alle ens følelser igang, og når man køber “modtag en fugl”, så fuldender det hele showet, fortællingerne om de forskellige fugle og de fantastiske dygtige falkonerer der er på centeret, de får det hele leveret med en god omgang humor
Det er en oplevelse for livet, og rænker du at det kan jeg gøre en anden gang, så gør det nu hos Louise. Fås ikke bedre!!

Tak, sandracarlsson