Åben i dag: 10.00 - 17.00
Kanon oplevelse

Rigtig god underholdning og sjov måde at få motion på. Vi valgte at besvare spørgsmål vedr. mad og... læs mere

970majbritta
Varme anbefalinger

Det var virkelig en god oplevelse at komme i labyrinten. Godt tilrettelagt og god udfordring for... læs mere

Anmeldt d. 28. juli 2022
Trine S
fra mobile enheder

Anmeldt d. 29. juli 2021 fra mobile enheder

Super hyggeligt og godt lavet. Vi har været der flere gange med børn i forskellige aldre. Altid stille og roligt og en succes..!

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, Simon W
Anmeldt d. 26. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig gennemført familie-tur i en skøn skov. Det er godt gennemtænkt med sjove spørgsmål så man finder den rette vej.

Tak, hovard69
Anmeldt d. 12. juli 2021 fra mobile enheder

Vi havde en hyggelig tur i labyrinten. Det var sjovt, men ikke svært at finde igennem.

Er lille tip: Sørg for at vælge et andet mål end de der går lige foran, da man ellers ender med at følge efter dem.

Dato for oplevelse: juni 2021
1  Tak, jacobbenand
Anmeldt d. 8. juli 2021 fra mobile enheder

En kæmpe labyrint som er nem at fare vild i. Måden man finder rundt, er ved at svare på nogle spørgsmål, som afgør om du skal gå til venstre eller højre. Der er mange kategorier af spørgsmål til både børn og voksne.

Tak, ClaesJ82
Anmeldt d. 3. juli 2021

Sjovt koncept med spørgsmål undervejs. Vi - mor, far, teenage-søn - hyggede os og på trods af god stedsans hos os mistede vi fuldstændig fornemmelsen for hvad der var ind og ud.

Tak, LoneK770