Åben i dag: 10.00 - 17.00
Kanon oplevelse

Rigtig god underholdning og sjov måde at få motion på. Vi valgte at besvare spørgsmål vedr. mad og... læs mere

Anmeldt d. 7. september 2022
970majbritta
Varme anbefalinger

Det var virkelig en god oplevelse at komme i labyrinten. Godt tilrettelagt og god udfordring for... læs mere

Anmeldt d. 28. juli 2022
Trine S
fra mobile enheder

Anmeldt d. 12. juli 2021 fra mobile enheder

Vi havde en hyggelig tur i labyrinten. Det var sjovt, men ikke svært at finde igennem.

Er lille tip: Sørg for at vælge et andet mål end de der går lige foran, da man ellers ender med at følge efter dem.

Dato for oplevelse: juni 2021
1  Tak, jacobbenand
Anmeldt d. 8. juli 2021 fra mobile enheder

En kæmpe labyrint som er nem at fare vild i. Måden man finder rundt, er ved at svare på nogle spørgsmål, som afgør om du skal gå til venstre eller højre. Der er mange kategorier af spørgsmål til både børn og voksne.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, ClaesJ82
Anmeldt d. 3. juli 2021

Sjovt koncept med spørgsmål undervejs. Vi - mor, far, teenage-søn - hyggede os og på trods af god stedsans hos os mistede vi fuldstændig fornemmelsen for hvad der var ind og ud.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, LoneK770
Anmeldt d. 18. maj 2021

Rigtig god tur med sjove spørgsmål. Særdeles velegnet for familier med børn 8+ - men også for os pensionister.

Dato for oplevelse: maj 2021
1  Tak, TorbenKs
Anmeldt d. 13. maj 2021 fra mobile enheder

Det var virkeligt hyggeligt. En god aktivitet for hele familien med gode og sjove spørgsmål under vejs.

Dato for oplevelse: maj 2021
Tak, R2471CKsimonr